2019. január 21., hétfő

Beauty Bigbang karácsonyi lemez teszt I.



Sziasztok!

Először is boldog új évet kívánok a maradék olvasónak! 😊

Az instagram miatt a blogok eléggé el vannak hanyagolva, sajnos részemről is. Lényegesen egyszerűbb ott posztolni, mint itt érdekes,  látványos bejegyzést megírni.
Karácsony előtti hónapokban megérkezett a Beauty Bigbang tesztcsomagom. Azt hiszem túl sokat vállaltam, mert 10 darab lemezt kértem és meg is kaptam tesztelésre. Arra nem számítottam, hogy nem lesz időm még a lakkozásra sem, nemhogy ennyi lemezt kipróbáljak, véleményem megírjam. 

Bevallom, szeretek együttműködni Maggie és csapatával, ha túl lépem a keretet, akkor sem kicsinyeskednek. Megkapom, amit kérek, ennyi. 


Szóval, előbb az öt kicsi karácsonyi lemez kerül terítékre. 
A minőség tökéletes, mint eddig mindig, a minták helyesek, még ha én ezt nem is tudtam visszaadni a manikűrökben. Egyszerűen nem bírtam felvenni a karácsonyi hangulatot a lakkozásban sem. 
Sokat nem szeretnék írni, a képek mindent megmutatnak. 



A lemezek persze önállóan is megvehetők a következő karácsonyra, de szettben talán kedvezőbb az ára. 



























A kódomat használva  MOMENT 10% kedvezmény kapható 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!