2014. március 28., péntek

Pupa Violet és Moyra 79

Egy kis merényletet követtem el a szép hologramos Pupa Violet  lakk ellen. Ráfestettem egy csilli-villi, glitteres, holos Moyra lakkot, mely a 79-es számot viseli. Egy réteg a Moyra, nem akartam teljesen elnyomni a Pupa színét. Az ecset elég sok glittert felvesz, a lakk állaga is jó, nem túl sűrű, mint hasonló glitteres társai.

Az igaz, hogy a Pupa holos ragyogása nem érvényesült a festés után, viszont szobai körülmények között nagyon szépen, diszkréten csillogó körmöket kaptam. 












Vakuval készült kép

Még nem próbáltam ezt a Moyra-t semmilyen manikűrön, ez volt az első bevetése. Én látok benn fantáziát. Szerinted?



12 megjegyzés:

  1. Én mindenben látok fantáziát ami csillog :D

    VálaszTörlés
  2. az a pupa lakk önmagában nagyon tetszik! :) viszont az utolsó kép is megfogott, pedig a többin nem vagyok odáig a moyra fedőlakkért. hát, van ilyen, na :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos nem vagyok jó fotós, nem tudtam visszaadni a képeken azt a csillogást, amit én látok. A holo önmagában nem egy mutatós lakk, ha nincs napfény, így viszont még este is csillog lámpafénynél :)

      Törlés
  3. Huh *-* mikor nagyon tetszik valami igazán értelmeset nem tudok írni, szóval marad a sablon: gyönyörű *-*

    VálaszTörlés
  4. Minden verzióban Szép ez♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jól írod Ági... :) Nagyon tetszik ez a lakk, mármint a Pupa. A glitteres lakkokért nem rajongok, nehéz lemosni...

      Törlés
  5. A Pupa önmagában is szép, de úgysincs olyan, hogy túl csillogó mani :)

    Mystyck
    lakk-hatas.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek az előttem szólóval :) A túl csillogó mani szerintem sem létezik :)

      Törlés
  6. Az ember azt gondolná, hogy sok, de nem, tökéletesen működik a holo, a csillám és a nyomda, fantasztikusan szép :)

    VálaszTörlés
  7. Huhh ez a Pupa lakk nagyon szép :) Kelle gy ilyen lakk, kapható még a marionnaudban?

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!