2014. május 26., hétfő

ManiCute - Vintage


Eltelt két hét, megint jelentkezik a ManiCute csoport egy új témával, ami most a vintage. 



Régóta nézegetem az ebben a témában készült manikűröket, mert nagyon tetszenek  az apró rózsa motívumok. Én még nem festettem hasonlót a körmeimre, ez az első ilyen jellegű próbálkozásom. Szintén első kísérletem a saran wrap technika is. (Talán látszik a képeken az alap).


A virágokat illetően megint túlzásba estem, egy kicsit több lett a kelleténél. :) 




Többiek alkotásait is nézzétek meg: 


25 megjegyzés:

  1. Szerintem nem estél túlzásba a virágokkal, nagyon jól sikerült! :) A színek is nagyon tetszenek együtt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök, hogy tetszik :)

      Törlés
  2. Szerintem nem lett sok a virág. :3 Szépséges lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Hihetetlen gyönyörű *-* Meg nem mondanám hogy első próbálkozás, annyira szép lett!

    VálaszTörlés
  4. Hű és wow! Ez eszméletlenül jó lett!

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszi, örülök nagyon, ha tetszik :)

      Törlés
  6. Nekem nagyon tetszik!Csodás lett! Én is szerettem volna valami szöveges mintát,de nincs olyan lemezem.Már legalább tudom mi kell legközelebb.:D

    VálaszTörlés
  7. Mesés lett! Nagyon tetszik a gyűrűsujjad! :)

    VálaszTörlés
  8. legszebb, legötletesebb! :)

    VálaszTörlés
  9. nagyon jól sikerült, de én egyetértek veled, hogy talán kevesebb virággal még jobban mutatott volna... :)
    de amúgy így is gyönyörűséges!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!