2014. október 29., szerda

Oriflame The One Amethyst Rock



A napokban vettem kettő Oriflame lakkot, mert a kíváncsiságom megint "bűnbe" csábított. Az egyik, melyről a bejegyzés készült az Amethyst Rock, a másik a Steel nevet viseli. Üvegben semmi különleges nincs ezekben a lakkokban, viszont felkenve megmutatják, hogy van egy kis érdekességük.  




Most a jobb oldaliról lesz szó. 
Érdekes a kupak megoldás, kb. akkora, mint maga az üveg, ami 8 ml lakkot tartalmaz. Azt hittem, hogy nehéz lesz vele dolgozni, de tévedtem. Az ecset kerekített, nagyon kényelmes vele festeni. A lakk nem folyik mindenfelé, ott marad, ahova kenem. Sötét lila és a bronzos-arany csillogása, szépsége látható ebben a lakkban. Két réteg kell belőle, ami elég hamar meg is szárad. 







Nekem egyre inkább tetszik ez a lakk, igazi őszi szín. 
Nem díszítettem semmivel, valahogy nem éreztem szükségét, hogy oldjam ezt az egyszerű szépséget. 

Oriflame oldalán megtekinthető ez a lakk és többi társa. 



19 megjegyzés:

  1. Ez nagyon szép! Tetszik a színe, bár szerintem van hasonlóm az Orlyból.
    Azt hiszem soha nem volt Oriflame lakkom, ha volt is még a múlt században.
    Ideje megnéznem a választékot.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik, pedig üvegben olyan semmitmondó. Talán 2-3 Oriflame lakkom van, választék sincs nagyon náluk. Most győzött a kíváncsiságom és ez a kettő kellett : )

      Törlés
  2. Két napja rendeltem meg ezeket a lakkokat, az új szériából! Látva a fotókat, lehettem volna merészebb, és az összes új, metálosnak mondott árnyalatot meg kellett volna....lehet, hogy fel is hívom a tanácsadónőmet, és hozzádobom a többit.
    A The One kollekció amúgy nem annyira a szívem csücske, de a legújabb árnyalatokban, úgy látom, van spiritusz bőven! Nagyon jól sikerült őszi kollekciónak tűnik, és ami mesés bennük, az, hogy simán társíthatók a kollekció semmitmondóbb régebbi színeivel ezek a folyékony parazsak, és bizony, alig várom, hogy ezt a lilás bronzot felavassam a kis vérszegény "jeges rózsaszínemmel", amit eddig még eszembe se jutott önmagában felkenni, olyan snassznak éreztem.
    Köszönet a fotókért, nagyon megnyugtattál! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ha segítettem valamiben. :) Én még egy darabot sem próbáltam ebből a kollekcióból. Állítólag elég tartósak, lehet ezt sem kipróbálni, mert 1-2 nap után lemosásra kerülnek a manikűrök.

      Törlés
  3. Két Oriflame-es lakkom van, kb 5 évesek, és még mindig nagyon kedvelem őket. Aztán valahogy romlott a minőségük, úgyhogy nem vettem már évek óta. Ezek bizony tetszenek. Na majd a következő katalógusban hátha lesz valami szép: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon vásároltam ilyen lakkokat, mert nem is volt választék.

      Törlés
  4. Nagyon szép lakk , igazán őszies :)

    VálaszTörlés
  5. Szép őszi lakkok. Kb. 10 éve vettem Oriflame lakkokat, nem volt túl fantáziadús színválaszték és a tartósságával sem voltam kibékülve. De ezek nagyon jól mutatnak!

    VálaszTörlés
  6. Nem volt még Oriflame lakkom, egyszer biztos kipróbálnám. :)
    Ez az árnyalat nagyon szép, igazi őszi szín ezzel a lilás tónussal. :)

    VálaszTörlés
  7. Szép! Kicsit a Zoya Sansára emlékeztet. Mondtam, hogy ez a finish lesz az idei ősz slágere minden cégnél :)

    VálaszTörlés
  8. fú, nekem mind a kettő nagyon tetszik!! igazán különlegesnek találom őket

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű ez a szín! :)
    Két rózsaszínem van ebből a márkából, amelyek - ahogy Bandita is írja - picit mintha vérszegények lennének, de ez a szín sokkal jobban tetszik. Épp most vettem egy hasonló Kiko lakkot így valószínűleg nem rendelem meg, de csak emiatt :)

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a lakk, nekem elsőre az egyik kedvencem, az OPI It's my year jutott róla eszembe, de szerintem ennek valahogy teltebb színe van. Csodás! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!