2015. március 2., hétfő

Manicute - Tenger mélyén


Sziasztok!

Ismét ManiCute, ami azt jelenti, hogy újabb két hét eltelt. Mai téma a tenger mélyén. Terveim voltak ezzel a témával, de a munka kicsit áthúzta a számításaim. Épp ezért most csak egy egyszerű manikűrt alkottam. 
Alaplakknak China Glaze Adora nevű lakkját használtam. Nem lett volna rossz önmagában, de valami pluszt akartam még, ezért Moyra Deep Forest lakkot is kentem rá. Nem azt kaptam amit vártam, de túl az 5. lemosáson és újrakezdésen, azt mondtam, ez marad és pont :)
Bundle Monster lemezeiről használtam a mintákat (BM-501 és BM-504).
A fedőlakk pedig sosem keni el a mintákat :) Sokadik üveggel használom már el és nem is cserélem le semmi másra. 





A lányok munkái:

15 megjegyzés:

  1. Nagyon misztikus lett a végeredmény, de pont ezért tetszik!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon misztikus lett, de pont ezért tetszik!!! ;)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűszép!
    Nagyon tetszik a színvilága, nálam nagy kedvenc ez a Moyra lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó volt az alapszínnek a megvállasztása. Imádni való a végeredmény!

    VálaszTörlés
  5. A fedőlakk felkeltette az érdeklődésem, nekem szinte mindegyik elkeni. Lehet kipróbálom! :) A mani nagyon jó lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Ha ez az egyszerű mani, milyen lenne a bonyoltultabb? Nekem nagyon tetszik, igazi tengerfenék minta van a körmeiden!

    VálaszTörlés
  7. Csinos lett. :) Szép ez az alap lakk. :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép ezzel az alappal és mintával! Sejtelmes lett, ahogy a fény megcsillan rajta.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett! A Deep Forestet rögtön felismertem. Már alig várom, hogy én is kipróbáljam! *.*

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!