2015. április 6., hétfő

Catrice L'Ombre A Sanssouci




Sziasztok!

Tudom, a blogvilágot ellepi a Picture Polish, ILNP, Glam Polish, stb. szebbnél szebb, drágábbnál drágább különleges lakkjai, de én most csak egy egyszerű Catrice lakkot, mégpedig a Rock-O-Co kollekció egyikét szeretném megmutatni. Nem éppen tavaszi árnyalat, de egy jó díszítéssel fel lehet dobni. Ez a szürkeség a L'Ombre A Sanssouci nevet viseli (kimondani sem tudnám :D) 


A Rock-O-Co tagjai mattra száradnak, illetve látható valami selymes fény is, nekem nagyon tetszik. Ez a szürke árnyalat akár egy rétegben is nagyon jól fed. (Kipróbáltam egy másik manikűrnél, nyomdázni is alkalmas, igaz, csak világos alapon)
Nekem személy szerint ez a kupak nem igazán jön be, mert nehezen tudom megfogni. A másik hibája, hogy az ecset kiesik a kupak részből. Amúgy külsőre nagyon tetszetősek ezek a lakkok, ezért jöttek velem haza. 

Itt látható a kollekció








BM-719 lemez
MdU Mexican Pink nyomdázólakk (iszonyat büdös ez is) :) 




9 megjegyzés:

  1. Önmagában nem jön be annyira, de így nyomdázva csodás lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett, érdekes nyomda nélkül is!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon aranyos a csomagolásuk, de a kupak valóban nem tűnik túl praktikusnak. A mani fantasztikus!

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik ez a manikűr.Én sokkal jobban örülök ezeknek a lakkoknak,néha már "uncsi" a sok drága lakk,amikor egy olcsóbb lmárkával is lehet szép manikűrt készíteni :)

    VálaszTörlés
  5. Szuper ez a nyomdázás!! Nem direkt megyek én sem a drága márkákra, most egyelőre elégedett vagyok magammal, megvettem mindent, amit akartam és előásom a régi lakkjaimat is, sorrendben felkenem mindegyiket, hogy fogyjanak, ilyenkor újra örülök nekik :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik a színpárosítás. :)
    És szerintem sem kell a legdrágább lakkozni, nekem sincs még egy PP, vagy DL lakkom. :D

    VálaszTörlés
  7. Ez a nyomdázás nagyon szép lett!! :))

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű szép manikűr! :)

    VálaszTörlés
  9. Én örülök, hogy valakinél látni halandó ember számára is megfizethető lakkot. :D A manikűr meg nagyon jó lett! Ez a dupla nyomdázás szuper, és a színek is frenetikusak így együtt. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!