2015. november 15., vasárnap

AVON Magic Effect Cosmic lakkok


Sziasztok!

Kipróbáltam az AVOn új Cosmic lakkjait, melyek holografikusak...no nem a szemkiverős csodák, de azért elegánsan szépek. Szerencsém volt, mert napsütéses időben kentem fel a lakkokat. Szerintem a "holo" lakkok semmit nem érnek, nem mutatósak a megfelelő fényviszonyok nélkül, ezért nem is halmozom őket. 


Bevallom, hogy többet vártam ezektől az újdonságoktól, erősebb fedést, pigmentációt, meg ilyenek...gondolván a nyomdázásra is. 
Három színt választottam, ezüst (Moonbeam), zöld (Eclipse), pink (Aurora).



Moonbeam

A lakkok külsejéről, ecsetéről nem kívánom szaporítani a szót, szokásos csomagolás, szokásos külső és szokásos ecset kialakítás. (Ha valaki mégsem ismeri az Avon lakkjait, kérdezzen bátran)
Azt kell mondjam az ezüst, a leggyengébb a három közül. Három réteg kellett a fedéshez. Nagyon hígnak tűnt elsőre, ennek ellenére nem folyt mindenfelé, jól kezelhető. Aránylag hamar meg is száradt. A képeken remélem látható, hogy mennyire érvényesül csak a holografikus hatás. 





Aurora

Szép, nőies, elegáns szín, kissé híg állag, de jól kezelhető. Két rétegben használtam. A "holo" csillogás nagyon minimális szerintem, vagy csak én nem tudtam előhozni az igazi szépségét. 






Eclipse

Ettől a lakktól vártam a legtöbbet azt hiszem.Két réteget használtam, fedőlakk nélkül. Az előző kettővel egyező állagú.
Szép-szép, de azért nem dobtam hátast ettől sem. 




Nagyon nem szeretem az Avon lakkok kupakját, mert minden szösz, vagy ujjlenyomat meglátszik. Mást se csináltam fényképezéskor, mint törölgettem az üvegeket, de még így is sok szöszt sikerült lencsevégre kapni.
Nem tudom a képek alapján kinek mennyire jönnek be ezek a lakkok. Szerettem volna még a világoskék árnyalatot is, de az sajnos nem volt a katalógusban, csak az interneten láttam, hogy létezik ilyen is. 


13 megjegyzés:

  1. Hát, ezek után nem valószínű, hogy rendelek..... Bár az Eclipse nem néz ki rosszul, de eléggé drágák ha jól emlékszem.....

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörűek!!!!!!!!!!!!!!
    Nem sértődsz meg ha megkérdezem tesztelésre kaptad e őket? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Sosem kaptam tesztelésre lakkot, magam vettem mindegyiket :)

      Törlés
  3. Eclipse and Moonbeam are wonderful. We don't have them in Poland yet.

    VálaszTörlés
  4. nekem tetszenek, főleg a sötét Eclipse. :) remélem nem baj, ha megjegyzem, hogy holografikusak, nem hologramosak. :) Egyébként én sem rajongok annyira ezért a finishért, például az ILNP meg CBL szemkiverős-holo lakkjait annyira nem szeretem, inkább a Zoya és PP "scattered holo" lakkjai tetszenek, ezért találom ezeket az Avon darabokat is kellemesnek, olyan kis visszafogottak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a javítást, igazad van :) Én is inkább az egyszerűbb lakkokat kedvelem, de azért egy-két PP, vagy hasonló társa is megfog. :)

      Törlés
  5. Nekem nagyon tetszik mindhárom. A legtöbb A-England lakk sem "holósabb", ezek a darabok is nagyon vállalhatónak tűnnek munkahelyre is. Én a zöldre várok már, remélem a héten megérkezik hozzám. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűek! *.* A zöld az A-England St. George lakkjára emlékeztet.

    VálaszTörlés
  7. A zöld nem az én színem, a lila pont olyan, mint a Moyra 43, ezüst holom meg már van 2 :) De azért jó, hogy van választék holos lakkokból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ezt nem akartam elolvasni... :D Mert megrendeltem a lilát (és a zöldet is) és megvan a Moyra is. :D Na nem baj... Reménykedem benne, hátha kicsit lilább. :D Viszont a zöldhöz nincs hasonlóm, abban remélem nem fogok csalódni. :)

      Törlés
  8. Szépek, de kissé drágának tartom őket még akciós áron is. :)

    VálaszTörlés
  9. Szépek ezek a lakkok. Tetszik, hogy visszafogottan holóznak, és elég erősen pigmentáltnak tűnnek. Igényesek szerintem, és ezt a tulajdonságukat élethűen bemutattad. Nem velőtrázóak, de szépek. Akciósan, tekintve, hogy azért jó nagy mennyiség, szerintem még az áruk sem olyan riasztó.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!