2016. január 14., csütörtök

LFP! Az év színei 2016


Sziasztok!

Csatlakoztam egy számomra új kezdeményezéshez, melyet Bella indított el már egyszer korábban. Nála olvashattok a tudnivalókról ITT.
Lakkoztam, fotóztam, posztolok :)


 Bella a 2016-os év színeit választotta mai témánknak. Pantone a Rose Quartz és Serenity árnyalatokat választotta az év színeinek. 
A kék árnyalatból több is található a lakkjaim között, viszont a halvány rózsaszínnel kicsit bajban voltam, mert én nem igazán használok ilyen színeket. Két Moyra árnyalatot választottam, mindkettő a Bubble Gum kollekció tagja (Love Love és Jelly Bean).
Fehér alapra dry brush technikával vittem fel a lakkokat, majd a mintát a CICI&SISI 07 palettáról vettem. Így utólag már más mintát nyomdáznék rá, de nem volt időm új manikűrre.





Van egy másik manikűr is, ez volt az első tervezet a témára, de nem úgy sikerült, mint kigondoltam. Mennyivel könnyebb fejben dolgozni! :D
A vonalakkal még mindig gondjaim vannak, hiába van jó ecsetem. 


A lányok munkáit is nézzétek meg!

14 megjegyzés:

  1. Az első manikűr a kedvencem, kellemes, könnyed :)

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő jó lett, de nekem a második a szívem csücske, jók azok a vonalak, ennyi természetesség kell is bele, ettől önfeledt és vidám hatást kap a manikűr :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem mind a kettő nagyon tetszik! : ) olyan finomak, nőiesek lettek

    VálaszTörlés
  4. Mindkettő csodás lett! Az elsőről a tavasz jutott eszembe :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek! Szerintem a második is nagyon szép! :)

    VálaszTörlés
  6. A második tetszik jobban! Az elsőnek viszont az alapja lett tökély. A kettőt gyúrnám egybe, ha lehetne! :)

    VálaszTörlés
  7. IStenem de cuki a pitypangos! :) De nekem az első verzió is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  8. Az első manikűr olyan léges, könnyed, játékos. :)

    VálaszTörlés
  9. Mindkettő csodaszép <3 <3 De az első a kedvenc! <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon kis könnyed mani! Nekem a második (vagy első?) is tetszik, bár a vonalak nem is szükségesek, szép az magában is, csak az átmenet.

    VálaszTörlés
  11. Mindkettő csodás lett, sőt, nekem a második egy ici-picivel jobban is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  12. Mindkettő gyönyörű, de a pitypangos akkora telitalálat lett, hogy percekig gyönyörködtem benne *.*

    VálaszTörlés
  13. Mind a kettő verzió nagyon tetszik, de a szabad kezes egy picit jobban. Szuper ötlet hogy csak oldalt van a minta. Szerintem nincs probléma a kézügyességeddel ;)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!