2016. november 8., kedd

ManiCute - Őszi levelek


Sziasztok!

Szalad az idő, mert megint két hét eltelt és mai ManiCute témánk az őszi levelek. Sok ilyen manikűr volt már, ha nem itt, akkor instagramon. Aktuális a téma, mert csodaszép színekben pompáznak azok a fák, melyek még nem dobták le a lombjukat.
Nagyon egyszerű manikűrt választottam, ami egy véletlennek köszönhető. Valami oknál fogva előszedtem a homoklakkokat, hígítottam ami már nehezen kezelhető volt, aztán margarétán kipróbáltam. Napokban vettem néhány Moda lakkot és a képen láthatónak nagyon jó a fedése, gondoltam megnézem lehet-e vele nyomdázni. Annyira tetszett a végeredmény, a körmeimen is kiviteleztem. No, itt már nem tetszett, olyan fura töpszli körmeim lettek, ez az arany szín nem az én világom...túl sok lett. Nem rossz ez a Lovely arany homoklakk, de szerintem ki fogom próbálni a "felújított" verziót is. Díszítésre jó lesz majd.
A minta BPL-026 lemezen található.


5 megjegyzés:

  1. Márpedig ez a mani telitalálat, így arany homokra nyomdázott fukszia (?) levelekkel, imádás van részemről! Mindig tetszenek a manikűrjeid, de ez valami csoda!
    Kikérem a töpszli körmök elnevezést a körmeid nevében, mert nem is olyanok! :D

    Oké, és rávettél, hogy beszédelegjek a városba holnap Moda lakkot venni, ezekhez a kerekded verziókhoz még nem volt bizodalmam, a kockákat már szeretem, de ezek olyan kis gagyiknak tűntek. Az itt látott teljesítmény meggyőző, ha így nyomdáz, akkor tuti, hogy jól is fed.

    VálaszTörlés
  2. Nesze elkelt.. :D Milyen klasszak ezek a levelek élénken nyomdázva! :)

    VálaszTörlés
  3. Nesze elkelt.. :D Milyen klasszak ezek a levelek élénken nyomdázva! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!! Hogy lenne már töpszli a körmöd, amikor hosszúkás 😀

    VálaszTörlés
  5. Ahh, nagyon csinos lett! Csodás a két szín együtt és a játék a felületekkel még különlegesebbé teszi. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!