2016. december 9., péntek

AVON Birthstones Pro+ lakkok


Sziasztok!

Ma néhány Avon lakkot szeretnék megmutatni, a Birthstones Pro+ újdonságokat. A katalógus képek alapján én homoklakkokra számítottam, de ezek szerencsére nem azok. A kollekció 12 színből áll, melyeket a hónapok inspiráltak a leírás szerint. Első körben mindjárt négyet rendeltem, igazi szépségek. 





Az első az Amethyst nevet viseli. A katalógusban levő kép igazán nem azt mutatja, mint amilyen igazából ez a lakk. Egy visszafogott lilás("piszkos lilás", talán mályvás? árnyalat (nem az én színem), mely nagyon elegáns lehet a szín kedvelőinek. Két rétegben szépen fed és hamar is szárad. 



Peridot a következő. Annyira fura, hogy már szép ez a szín. A katalógusban is ilyen színe van. Két rétegben fed ez is, bár két ujjamon mintha nem lenne tökéletes a lakkozás. 






Garnet, a kedvencem ebből a négy színből. Gyönyörű szépen sikerült lakk, dögös és elegáns egyben. Az üveget nézve nem is látható, hogy milyen szép lakkot rejtettek el benne. Már egy rétegben is fedne, de a két réteg használatával lesz igazán mély színe. A képek nem adják vissza az igazi szépségét, de aki kedveli a piros árnyalatait, szerintem ne hagyja ki ezt a lakkot. 










Emerald az utolsó ebben a körben. Igazán különleges, ünnepi szín ez is. Az első réteg felkenésekor inkább feketének tűnt a lakk, de a második réteggel ez a csodaszép árnyalat érhető el.   






Én biztosan megveszem a kékes árnyalatokat is, mert hát kék színből sosem elég és hátha valami különleges szépségű lakkot kapok megint. 

4 megjegyzés:

  1. A vörös az valami mesés! Igaz, felkenve kicsit szokványosnak tűnik, illetve nem elég egyedi számomra ahhoz, hogy megrendeljem, de tényleg gyönyörű.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek, nézegettem én is őket, főleg a Garnet-et, de mivel igyekszem magam tartani a lakkstopomhoz, ezért nem rendeltem meg egyiket sem.

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy nem rendeltem meg őket, valamiféle más finishre számítottam. Szépek, persze, csak valami kis csillámos dolgot beletehettek volna még.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen az első kivételével nagyon karácsony a maradék három, akár együtt is el tudnám őket képzelni. :3

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!