2020. április 15., szerda

CND: Yours Square - Creative Play Red Rush



Sziasztok!

Szeretem a piros körömlakkokat, sok kedvencem van. Szerintem ez is olyan szín, ami nem mindenkin mutat jól, de ez csak az én véleményem. Nagyon szép árnyalat (kicsit olyan "Mikulás pirosnak" látom 😏), nem világos, nem sötét, hanem pont jó. Nyáron is sokat fogom használni.

No, de akkor részletesen is nézzük.
Creative Play Red Rush: 
A kerek üvegben 13,6 ml lakk van, ami azért elég kiadós mennyiség...jó sokáig elég lesz.
Az ecsete hagyományos (nem kerekített...bánatomra), de jól használható. Szépen lehet lakkozni vele.
Két réteg bőven elég a jó fedéshez, ami elég hamar meg is szárad, gyönyörű fényesre. Időt nem mértem. Akár fedőlakk sem kellene rá, de mivel több napra terveztem ezt a manikűrt, ezért fedőréteg is van. 
Sajnos a Creative Play lakkok nem elérhetők a CND Nail Lounge webshopban, de a Vinylux körömlakkok között is található hasonló árnyalat. 




Mivel én nem tudok szépen festeni a körmeimre, aztán kényelmes is vagyok, ezért jobban szeretek mintákat nyomdázni. Utóbbi időben inkább egyszerűbb díszítés jön szóba, időhiány miatt.
Nagyon szeretem a Yours nyomdalemezeket, melyeket a webshopban (CND Nail Lounge) megtalálhattok. 
A képen Dee tervezte Square elnevezésű lemez látható, geometrikus mintával. Jól kihasználható alaplemez lehet a gyűjteményben. 











Ha valakinek nincsen nyomdalemeze, vagy hiányoznak a nyomdázáshoz szükséges kellékek, akkor is könnyen kivitelezhető ez a minta szabad kézzel is. 

Sokan nem jutnak el a körmöshöz, a jelenlegi járványügyi helyzetben, ezért otthoni körömápolás és díszítés jöhet szóba. 
 CND X Beauty Group #CNDsegít programja ezért is indult 2020.03.19-én. 

#együttsikerülnifog



2 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!