2013. november 21., csütörtök

Coral 160

Coral 160

Sikerült szereznem ebből a Coral márkából öt féle színt. Közben kiderítettem, hogy lengyel  lakk,  a Delia cég gyártja. Néztem a weboldalukat is, de attól nem lettem okosabb, mert nem igazán tudtam körülnézni az oldalukon, fura a felépítése. A mostani szín, egy halvány lila, amit piszkos lilának is lehetne mondani :) 
Kicsit híg lakk, krémes jellegű. Ki kell tapasztalni, hogy mennyi lakk maradjon az ecseten. Két vékony réteg kellett a képen látható fedéshez. A száradása nem olyan gyors, de nem is vészes. Volt már rosszabb lakkom is. 
A 350 Ft-ot megéri. 












Essence egyik lemezén levő mintát használtam






Olyan kis egyszerű és szolíd :)


6 megjegyzés:

  1. Szép ez a körömlakk :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen az, sajnos a képek nem adják vissza azt a szép színt...

      Törlés
  2. Nagyon szép a színe a lakknak, de a minta kellett rá, úgy még jobban tetszik ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lehetett volna erősebb mintát is tenni rá, de úgy látszik szolíd hangulatban voltam :)

      Törlés
  3. nekem is mintával tetszik.úgy az igazi:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!