2013. november 13., szerda

Moyra 915

Moyra 915 zselé hatású körömlakk

Korábban már kinéztem magamnak ezt a lakkot  és tervben volt a vétel is. Meglepetés volt számomra, hogy megajándékoztak vele :) 

Szeretem ezeket a lakkokat, nagyon jól fednek, könnyű felvinni a körmökre, gyorsan száradnak. Egy gondom van, hogy kicsit más a színe a körmeimen. Az okát nem tudom, nem sikerült rájönnöm, de lehet, hogy alapból ilyenek  ezek a lakkok. próbáltam különböző alaplakkokkal, az eredmény ugyanaz volt. 










Egy matricával szerettem volna díszíteni, ami nem volt jó elgondolás. A matrica ugyan szép, de nem terül kellően a körmömre és így elég csúnyán néz ki. Arról nem is beszélve, hogy nem tartós...már fürdésnél levált volna a körmömről. 
Fodrászkellékes boltban vettem...sajnálom, mert amúgy nagyon szép kis minta lenne. 



Hogy állsz a Moyra lakkokkal? Kedveled, vagy inkább felejtős?



6 megjegyzés:

  1. Hasonló lakkom volt Catrice-ben, de elajándékoztam a barátnőmnek. Lehet,hogy újra veszem Moyrában :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a szín, egy fehérem van ami Moyra, de nem tartós úgyhogy inkább csak nyomdázni és díszíteni fogok vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sok Moyram van, igazából nem is érdekel a tartósság, mert 1-2 naponta lakkozok :) Mostanában ritka, hogy 4-5 napig egy manikűrt hordok.

      Törlés
  3. nekem tetszik a színe.pont most vettem hasonló árnyalatot.
    sok matrica ilyen ami nem terül rendesen a körmökön.nálam az ilyen a szemetesben végzi...sajnos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez is kidobásra kerül. Talán legjobbak a vizes matricák, azok bármilyen domború körömre szépen terülnek

      Törlés

Köszönöm a kommentet!