2014. december 22., hétfő

ManiCute - Ünnepi készülődés


Sziasztok!

Karácsonyhoz közeledve a ManiCute mai témája az ünnepi készülődés. 

Ha őszinte akarok lenni, akkor azt kell írnom, hogy nálam nincs ünnepi készülődés. Egy ideje már nem azt jelenti nekem a karácsony, mint gyerekkorban. Nekem is van gyerekem, amíg kicsi volt és hitt a Jézuska mesében más volt a helyzet. Akkoriban örömmel készültem, mert tudtam, hogy ezzel örömet szerzek neki is. Ma már nagylány, felnőtt nő lett belőle, ezért egy kicsit más a karácsony. Elnézést a lehangoló sorokért, de épp egy nehéz 24 órás ügyelet után írom a bejegyzést és ilyenkor kicsit negatívabb vagyok :) 
 
No, de a kis személyes kitérő után nézzük mit alkottam. Nem igazán volt ötletem, a megvalósításra pedig még kevesebb idő, ezért arra gondoltam, hogy a készülődés nálam az ajándékok becsomagolását fogja jelenti most. 
Nem vagyok arany mániás, sőt, nem is kedvelem ezt a színt, de most a ragyogó napsütésben úgy éreztem, hogy szuperül mutat a körmeimen. Csillogott-villogott az igaz, a képeken ez annyira nem is jön át. Moyra 76-os számú arany lakkját használtam egy hologramos lakkra. Nyomdázólakk Dashica és Konad, a minta Cici&Sisi 06 palettáról való. Kicsit csámpás lett a minta, de ráfogjuk, hogy így is akartam eredetileg :) 



Kellemes karácsonyi készülődést kívánok Mindenkinek!


A lányok munkáit is nézzétek meg: 

7 megjegyzés:

  1. tetszik ez a masnis csomagos megoldás, lehet,hogy lopom majd az ötletet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nyugodtan lopjad csak, kíváncsian várom az eredményt :) Bizti nagyon szép lesz...

      Törlés
  2. Hát igen, megértelek. Nálunk még ajándékvárás van :) Szép lett a manikűr. Az aranyért én sem vagyok oda, de nyomdázni fogok még vele :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett!:) Én is használtam ezt a mintát!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!