2015. június 10., szerda

Nails Stamping Challenge 2.0 - Favourite pattern



Sziasztok!

Lora által indított körömnyomdás kihívás utolsó állomásához értünk. Ha jól belegondolok, akkor nekem talán ez a kedvenc mintám. Anno majd megvesztem a Moyou Artist Collection 04 lemezért, de sokáig nem jutottam hozzá. A lakk A-England Ascalon nevezetű, nem egy "hű, de nagy szépségű" darabja. Ezzel a mintával elég elegánsnak tűnik, szerintem. Még sosem volt franciás jellegű a körmöm, nem is akartam hagyományosan megfesteni a körömvéget. (megint csak szerintem, nem mutat jól az én körömformámon a francia vég)










Tetszett ez  a kihívás, köszönöm Lora :) 


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett... nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg elegáns lett ezekkel a színekkel. Szerintem francia vég illik minden körömformához, de azért a tiédre macerásabb megfesteni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!