2015. augusztus 7., péntek

2015 Summer Nail Art Challenge - Three summer color



Sziasztok!

Kicsit késve, de én is megalkottam a 3 nyári színből álló manikűrt. Ha jobban belegondolok nem is késtem, mert volt kész alkotásom a témára, csak nem igazán tetszett és nem írtam meg a bejegyzést. 

Aztán tegnap láttam Áginál a radial gradient manikűrt és tudtam, hogy össze kell hoznom nekem is. Elsőre nem olyan rossz (szerintem), bár a színek nem erősek és a körmeim is rövidek ahhoz, hogy szépen érvényesüljön a három árnyalat, de én nagyon elvoltam ezzel a manikűrrel :) 
A minta BP-11 lemezen található. No és a lakkok: Moyra Felicite és Flamingo, China Glaze Sunday Funday.





11 megjegyzés:

  1. Huuu nagyon szép lett. Fóliás módszert próbáltad?? Milyen? 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, nem próbáltam fólián. Nem akartam várni, míg ott megszárad :)

      Törlés
  2. Elsőre pláne jó, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon mutatós, pláne hosszabb körmökön lenne igazán látványos.

      Törlés
    2. Lehet azért, mert nekem kb. mindig ekkorák a körmeim, nem találok benne kivetnivalót, jó ez a hossz :)

      Törlés
    3. Valóban kényelmes ez a hossz, már csak a gépelés miatt is :)

      Törlés
  3. Nekem is tetszik, elsőre szuper lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon mutatós lett. szuperek a színei. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!