2015. augusztus 3., hétfő

ManiCute - Tollak


Sziasztok!

Újabb két hét eltelt és újra jelentkezik a ManiCute tollas körmökkel. 
Olyan gyorsan telik az idő, hogy én már alig bírom követni mikor melyik témájú manikűrt kell megalkotni. Mivel megfeledkeztem, hogy ma kell posztolni, ezért teljesen "friss" a lakkozásom, no meg uncsi is. Reggel elég pocsékul éreztem magam...miért ne szabadság idején...úgyhogy elég szürkében láttam a világot. :)
Nem olyan régi OPI szerzeményem az alaplakk (akciós volt a Müllerben) Embrace the Gray. Erre tettem a tollas matricát. 




Sajnos a manikűr tükrözi jelenlegi hangulatomat is :) 

A többiek munkái biztosan vidámabbak!


13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett.Végre egy sötétebb lakk is felbukkant :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! A nyár elillanására és az ősz gyors közeledésére emlékeztet engem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igen, olyan őszváró hangulata van :)

      Törlés
  3. Uncsi? Szerintem egyáltalán nem az! ;) Nagyon szép lett. :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem pont jó az a szürke lakk a matricákhoz,számomra sem unalmas ez a manikűr!:)

    VálaszTörlés
  5. Jajjaj, ilyen borongós a hangulatod? A manikűr mindenesetre szép! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából csak a fejem fájt, de ez eléggé el tudja rontani a hangulatot :)

      Törlés
  6. Jó lett! A tollak színe nagyon jól feldobja az alapot. :)

    VálaszTörlés
  7. Kár, hogy rossz a kedved, nekem nagyon bejön ez a szürke mani élénk színű tollakkal.

    VálaszTörlés
  8. Szerintem sem lett uncsi a manikűr, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!