2016. június 8., szerda

BornPrettyStore termékteszt


Sziasztok!

Mint már egy korábbi bejegyzésben írtam, ismét kaptam termékeket a Born Pretty Store webshopból. Nem tudom mi történt velük, de most választhattam néhány dolgot, amit egy hónap múlva meg is kaptam.
Bekerült a csomagba kettő köröm matrica is (mintha olyan sokat használnám), de gondoltam kipróbálom. A virág mintás tetszik, de a másikkal nem tudtam mit kezdeni...valahogy nem jött az ötlet a manikűrhöz. 



http://www.bornprettystore.com/sheet-flowers-nail-water-decals-floral-nail-water-stickers-ds250-p-24087.html

Érkezett még két csilli-villi pelyhes körömre való csoda, melyek használhatók természetes és műkörömre is. Persze, ha valaki szereti, hogy még a füle is csillog a körömfestés után :) 
Szóval, fekete alapon a bal oldali gyönyörűen mutat, lilás, kékes, zöldes színe van és nagyon szép fényes. A jobb oldaliról nem sok véleményem van, az nem egy nagy durranás, szinte nem is nagyon mutatott még fekete alapon sem. Annyira nem tetszett, hogy még képet sem készítettem szerintem. 


Látszik, hogy fehér alapon sárgás inkább, mintha nem is ugyanazt terméket használtam volna. 




Kettő ecsetet is kértem (nem mintha olyan sokat festegetnék, de hát sosem lehet tudni). 




Az alábbi terméket én a nyomdalemezek tisztításához szántam, de a leányom lenyúlta és rendeltetésének megfelelően használta, de nem volt elégedett vele.  Pedig olyan jól kitaláltam, hogy végre nem lesz lakkos a jobb kezem nyomdázás után.
http://www.bornprettystore.com/makeup-powder-puff-practical-sponge-applicatorrandom-color-p-23842.html

Azt hiszem minden terméket megmutattam, amit kaptam.

Nagyon sok dolog most akciós a webshopban, de a nem akciós termékekre 10 % kedvezmény kapható, ha használjátok a kódot ANDX31.





2 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!