2016. szeptember 24., szombat

Első Secret Selection csomagom


Sziasztok!

Megrendeltem az első Secret Selection csomagomat. A Pixibox-os csalódásom után én eléggé bizalmatlan lettem az ilyen "zsákbamacska" csomagot illetően, ezért sokáig vártam a rendeléssel, pedig a kíváncsiság mindig  nagyon hajtott.
No, de most végre eljött az idő...megrendeltem, aztán meg is feledkeztem róla, mert nem pár napon belül történt meg a szállítás.

Az első ami megfogott, a csomagolás. Nagyon tetszik, hogy nem tipikus sablon csomag, hanem van benn egy kis plusz, amitől egyénivé válik. A kísérő "cetlit" elteszem emlékbe :)
A másik dolog ami még nagyon tetszett, a névre szóló levélke...igen, ez az én csomagom, ezt tényleg szívvel rakták össze. Ha nem így volt is így érzem :)



Tanya Burr Lipstick  Én a Chocolate Fondue elnevezésűt kaptam. Meg is ijedtem kicsit a szín láttán, de aztán kellemes csalódás volt. Teljesen természetesnek tűnik rajtam, egyáltalán nem olyan sötét, mint ahogy a kiszerelésen látszik. 







Green Pharmacy micellás víz (kamillás, zabos). Még csak egyszer próbáltam ki, de kellemes volt az utóhatás.





Yardley deo spray az illat simán levett a lábamról, nem tolakodó, akár parfümként is szívesen elfogadnám....vagy hasonló illattal.





Sunkissed Bronzing Cosmetics A 001-es számú érkezett hozzám, szép-szép, de én nem vagyok nagy sminkes, így a lányom járt vele jól. 






W7 szemceruza No, ez már az enyém marad, mert egy jó fekete szemceruza mindig jól jön. Hozzám a satírozóval ellátott  érkezett, ennek külön örültem.






Nos, ennyit a csomagocskáról. Én nem kutattam árak után, de majd egyszer kíváncsiságból lehet megteszem. Összességében tetszik ez a csomag, ha nem is minden alkalommal, de biztosan rendelek még. 

Csak ajánlani tudom szeretettel! :)


1 megjegyzés:

  1. Jó termékek, de én mindig félek a zsákbamacskától a kényes bőröm miatt.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!