2016. szeptember 9., péntek

Oriflame Gold Nacre



Sziasztok!

Mostanában kevés bejegyzést írok, ami egyrészt köszönhető a lustaságomnak is. Nem fejeztem be a lakkozást, de a készült manikűröket inkább Instagramon mutogatom. 
Most egy Oriflame lakkról szeretnék írni pár szót, ami nekem nagyon tetszik (nem is értem, hogy miért nem vettem észre előbb a katalógusban).

Igazi őszi lakk, persze csak annak, aki szereti a duochrom/multichrom, fémes hatást a körmein. Több szín is fellelhető ebben az árnyalatban, a zöldön át a barnás aranyig. Fényképezés során azt vettem észre, hogy árnyékban jobban érvényesülnek a színei. 
Az ecsete lekerekített, nekem kedvencem. 8 ml lakkot tartalmaz az üveg. Egy bajom van csak ezzel a márkával, hogy kicsit túl van árazva...szerintem...

Ami a tartósságot illeti, azt magamon nem próbáltam, viszont egy kolléganőmnek kifestettem a körmeit és még 4 nap után is kopás nélkül viselte, pedig nem kímélte a kezét elmondása szerint. 

Miközben írtam a posztot, rápillantottam Edina (Lakkomlakkom) új bejegyzésére is, ahol az őszi ILNP lakkokat mutatja meg. Nos, van kicsi hasonlóság a Gold Nacre és ILNP Highline közt...vagy csak az én szemem csal? 




Nyomdáztam rá egy falevél mintát a BP-93-as lemezről. 




8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik! Imádom a leveles manikat, legszívesebben hónapokig leveleket nyomdáznék a körmömre. Hát ha túl van árazva, akkor annyira nem sajnálom ezt a lakkot, nincs is Oriflame a közelemben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nekem is csak három Oriflame lakkom van, a másik kettőt talán két éve is van, hogy vettem.

      Törlés
  2. Nagyon szép lakk, csak kár, hogy tényleg túlárazottak az Oriflame-es lakkok. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akárcsak az Avon lakkok, bár ott sokszor van akció.

      Törlés
  3. Megnéztem az ominózus bejegyzést, és számomra totál egyformának tűnik a két lakk! :D
    Szeretem ennek az Ori-szériának az ecsetét, és lehet nem is annyira túlárazott az ILNP fényében, végülis ahhoz képest még mindig emberi keretek között van.

    Csodás ez a szín, fény, örülök, hogy bemutattad ezt a lakkot, én is nézegettem, de nem tudtam eldönteni, vajon nincs-e ilyen árnyalatom már.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van,relatív ez a túlárazás :D Rengeteg lakkom van, de ilyen árnyalatot nem találtam az enyémek közt.

      Törlés
  4. Nagyon szép lakk, így elsőre a catrice Genius in the bottle lakkra emlékeztet (az talán egy hajszálnyit sötétebb).
    Nekem is viszonylag kevés Oriflame lakkom van, mert katalógusos márkához picit sokallom az árát, de egy-egy különlegesebb színt azért megéri vásárolni tőlük :)

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!