2017. június 14., szerda

CND Nail Lounge rendelés


Sziasztok!

Nagyon sok blogon olvastam róla és már magam is nézegettem a Nail Lounge webshop kínálatát, leginkább a nyomdalemezek miatt.  Régóta vágytam egy virág mintás lemezre, még francia blogon láttam először, de sehol nem sikerült hozzájutnom. Az árát soknak tartom a méretéhez képest, ezért nem is mondom azt, hogy az összeset beszerzem majd. 


 No, de ha már lakkozok, akkor körül néztem a körömlakkok között is. Tartós lakkokat ígérnek, nem kevés pénzért...viszont ezért az összegért már egyedi készítésű, különleges lakkot is kaphatok. Nálam nem szempont, hogy egy hétig nézegessek egy manikűrt. Ha tartósra lakkozásra vágyom, akkor valószínűleg már gél lakkot veszek ezen összegért, vagy még kevesebbért is.  


No, de mindegy is, mert a kíváncsiságom erősebb volt és megrendeltem ezt a kis kollekciót. 
Három árnyalat van a dobozban és egy fedőlakk. Kellemes színek, nagyon tetszenek, 3,7 ml van a mini üvegekben. Könnyű használni a kicsi ecseteket is, viszont a fedéssel akadtak problémáim. Mindhárom színt három rétegben kellett alkalmaznom, de még így sem voltam elégedett. A pozitív tulajdonság talán a gyors száradás. A fedőlakkot még nem próbáltam, de állítólag ez is gyorsan szárad. 


Ez az a bizonyos lemez, amire régóta vágytam a YOURS Flower Power. Így utólag már nem olyan biztos, hogy jó vétel volt. A minősége kiváló, gyönyörűen fel lehet venni a mintát mindenféle nyomdafejjel. .A bal oldali mintával találkozhatunk BPS lemezen is, gondolom  jobb oldali virág motívum is fellelhető már valahol. 
A teljes lemez mérete 8,7 x 5,4 cm, a minták bármilyen nagyságú körömre használhatók. 





Néhány gyors manikűr a termékekkel. 


A minta Moyou Holy-shapes-collection 08 lemezről van. 









1 megjegyzés:

  1. A piros meg a lila mani nagyon tetszik! A mini lakkokkal nekem az a bajom, hogy hányszor lehet velük lakkozni, ötször? Azért 5-6 ml még elmegy, de ezek irtó picik, ettől függetlenül szép színűek.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!