2017. június 26., hétfő

Manikűrvadász 33. forduló


Sziasztok!

Újra manikűr vadászat volt, immár 33. alkalommal. Ez a szám már éveket jelent a körmös blogvilágban.  A játék kitalálója, megálmodója anno Bella volt, nála olvashattok a szabályokról és a korábbi fordulók összefoglalóit  is meg lehet tekinteni a blogján. 

A mai fordulót druszám, Zsebboszi/Andi szervezte, köszönet neki érte. 
A sorsolás során Manna lett a párom, tőle kellett egy manikűrt választanom és újra alkotni. 
Manna blogját a körmös mániám óta követem, nagyon tetszenek a munkái. 
Volt miből válogatnom, először arra gondoltam, hogy a korai manikűrjei közt nézelődök, de aztán maradtam az alábbi, kb.  egy éve, trópusi témára készült alkotásnál. Csak a minta ugyanaz, az alap egész más. Stamping decals technikát alkalmaztam, két lakkot használtam, Kiko 355 és a virágokhoz Colour Alike Think Pink! A minta Moyou Tropical 14-es palettán található. 









18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manit választottál, és szuper lett a vidám újraértelmezés!

    VálaszTörlés
  2. örülök, hogy ezt választottad, az egyik kedvenc manim volt és a te verziód is nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tudnék választani az eredeti és a te verziód közt, nagyon jól sikerült vadászat ez. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nekem is nagyon tetszik az eredeti verzió :)

      Törlés
  4. Wow, nagyon jó lett az újraalkotásod, tiszta trópusi feeling. Szépséges!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett! Nekem a pink virágokkal még jobban is tetszik, mint sz eredeti! (-:

    VálaszTörlés
  6. nagyon vidám mani lett, tök jó!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett, iszonyatosan tetszik ez a színkombó! :)

    VálaszTörlés
  8. Mind a két manikűr nagyon csodás :) Nagyon tetszik az eredeti és a levadászott manikűr is :)

    VálaszTörlés
  9. De jól néz ki, egész más hatása van, mint az eredetinek, nekem nagyon tetszik, főleg, hogy rövidköröm-párti vagyok!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!