2019. október 22., kedd

CND Vinylux Utazó Csomag - Gardenia Woods

Sziasztok! 

Nagyon rég jelentkeztem bejegyzéssel, de fő szenvedélyemmel, a lakkozással nem hagytam fel. Leginkább Instagramon osztom meg az alkotásaim, de utóbbi időben ott is kevesebbet. Nem részletezem, de sok minden közbejött (munkahegyek, betegség, stb).

Jelen bejegyzésnek számomra különleges jelentősége van. 
Néhány hete e-mailben megkeresett Roland, a CND magyarországi brand menedzsere, hogy csatlakoznék-e az új X Beauty Group Bloggerprogramhoz, mely októberben indul. 
Mindent átgondolva, elolvasva az együttműködési feltételeket úgy éreztem, hogy nem szabad kihagynom ezt a lehetőséget, hisz egyéb körmös terveim is vannak a jövőt nézve.
Nagyon nagy örömmel vágtam bele a munkába, hisz a CND márkával kapcsolatban csak jó tapasztalataim vannak. 



De lássuk, mit is kaptam kezdésként:
CND Vinylux Gardenia Woods Utazó csomagot, mely átlátszó, zárható csomagolásban érhető el. 
Szerintem nagyon praktikus ez a zárható megoldás, mert akár kozmetikai neszeszerként is tudom használni, ha olyan kedvem van. 



A csomag tartalma:

1 db Vinylux Lavender Lace körömlakk 15 ml kiszerelésben

1 db Vinylux Weekly Top Coat 15 ml kiszerelésben

1 db CND SPA Gardenia Woods 59ml kiszerelésben

1 db CND SolarOil bőr- és körömápoló olaj 15 ml kiszerelésben


CND Vinylux színes tartós körömlakk, mely ápoló összetevőket is tartalmaz (E-vitamin és jojoba olaj)



CND Vinylux  levegőre száradó, 7 napig tartósságot biztosító fedőlakk.




Könnyű kéz- és testápoló azonnali tápláló és hidratáló hatással.




Mandula illatú bőr- és körömápoló olaj.  



Kaptam pluszban még néhány dolgot, meg is mutatom:


Scrubfresh körömelőkészítő folyadék (59 ml)


Gyönyörű, csillogó piros neszeszer (kozmetikai táska), akár a körömápolási, akár a sminkes eszközök tárolásához. Ha jól láttam, akkor limitált volt ez a termék egy hétvégi promóció (CND 40. évfordulós)
keretében lehetett hozzájutni, a CND Shellac Ruby Ritz piros árnyalattal együtt. 
 Imádom a színét, könnyű észrevenni mindenhol 😊






A kapott termékekről részletesebben is fogok írni, hisz mindet ismerem, használom régóta. 
Bátran és nyugodt szívvel ajánlom azoknak, akik ápolt, szép körmöket szeretnének.
Lehet nem a legolcsóbbak, de mindig találni akciókat, legtöbb terméket én is így szereztem be.
Szóval, hamarosan még több bejegyzés ...nem is tudom mivel kezdjem 😊






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!