2013. december 4., szerda

Körömnyomda paletta OB-M

Körömnyomda paletta OB-M

Múlt hónapban rendeltem meg az ebay-en és ma érkezett meg ez a XL nagyságú karácsonyi mintákat tartalmazó paletta. 
Nagyon szupernek tűnt, amíg nem próbáltam. Először Essence fekete nyomdázó lakkal alkottam volna, de a minta nem látszott a bélyegzőn. Gondoltam én vagyok a béna, mert biztosan nagyon lehúztam a felesleget. Jó néhányszor megismétlődött ez, de a körmömön még mindig nem volt minta. 
Jól van, váltsunk lakkot. 
Konad fekete nyomdázó lakkot vetettem be és láss csodát, a minta ott volt a bélyegzőn. 

Ezt sikerült alkotnom...nem egy nagy mű, de megszenvedtem vele :) 









Erről a palettáról van szó, az eladó neve is olvasható (worldwide_buy)

Használható ez a lemez, de nem Pueen, vagy Moyou minőségű. Kicsit sűrűbb lakkal, óvatos felesleg eltávolítással jól látható mintákat lehet készíteni. 
Mindenki maga döntse el, hogy 1500 Ft körüli összeget megér-e neki. :)


Az is biztos, hogy nem mostanában lesz fekete színátmenetes manikűröm. A sok lemosástól teljesen tönkrement a körömágyam, amit előtte már elrontottam egy körömerősítő lakkal, de erről majd egy másik bejegyzésben lesz szó. Szóval, elnézést a fekete foltokért...

13 megjegyzés:

  1. Amikor az első ombre-mat festettem én is megfogadtam hogy soha többet, aztán ugyanígy éreztem a másodiknál, a harmadiknál.... de mégis újra és újra nekifutok... hiába, ez a szerelem :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, szerelem, de nem feketével :) ez szabályosan beszívódik a bőrömbe :(

      Törlés
  2. Úúúúúú ez valami csodálatos!!!! Nekem nagyon bejön *-* Fizetnék is, hogy ilyen körmöket csináljanak nekem!!!!

    VálaszTörlés
  3. há mondom én hogy szuper a konad :D
    nagyon szuper ez a paletta.majd jövőre rendelek-ha lesz még blogom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a Konadnak is vannak hiányosságai...nekem az ezüst és a sárga pl használhatatlan, mert semmi nem látszik a velük készült mintákból. Az ezüstöt már javítottam egy kis pigmenttel, a sárga lesz a következő.

      Egyébként miért ne lenne blogod?

      Törlés
  4. Nem egy nagy mű???? Hát szerintem fenomenisztikus lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Hogy lehet ilyen tökéletesest csinálni? Agyam eldobom :-D Imádom! Írtad, hogy a lányod nem lakk mániás, hát én biztos mindig veled manikűröztettnék :-D csodálatos!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy, de a tökéletestől nagyon messze van :) Na igen a leányom nem mániás, mint az anyja, de reménykedem :D én sem voltam mindig ilyen :)

      Törlés
  6. Szuper jóóóóó :) cukkancs :)
    Nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!