2013. december 22., vasárnap

Lovely Nr.346

Lovely Nr. 346

Egy szép lakk, én capuccino színűnek mondanám, de lehet nude is. 
Mindegy, szerintem nagyon szép, annak ellenére, hogy kevés ilyen lakkom van. 
Nem feltűnő szín, jól lehet diszíteni...sőt, kell is. Én most csak pöttyöket tettem rá.
Már számítógépen voltak a képek, mikor észrevettem, hogy a mutatóujjamon kissé hiányos lett a minta - sajnos ez a kornak tudható be. :) 

A szokásos Lovely minőség, két réteg, szép fény.




 természetes fény (borult idő) 





Tetszenek ez ilyen színű lakkok? 

11 megjegyzés:

  1. Imádom O.O nagyon szép lett ^^

    VálaszTörlés
  2. nekem nem mindig tetszik ez a szín.attól függ milyen kedvem van.
    de most ez tetszik,főleg ezzel a mintával:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) én is ilyen hangulatfüggő vagyok

      Törlés
  3. nagyon szép! mintha az utolsó képen mindegyik körmön más lenne kicsit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) valóban másnak tűnik, pedig kint természetes fénynél készült az a kép...

      Törlés

Köszönöm a kommentet!