2014. április 11., péntek

Avon Sahara Sunrise

Nem bírok ellenállni az Avon lakkoknak sem, pláne ha új színt találok a katalógusban. "Sajnos" megjelentek a gél hatású lakkjaik is, gondolom a jövő hónapban majd ezekből csemegézek. Nagyon jó kis színeket dobtak ki. 

A most választott lakk a Sahara Sunrise nevet viseli. Érdekes szín, tulajdonképp nem is nagyon tetszik, de mégis láttam benn fantáziát. Nailwear pro+ kollekció tagja ez a lakk, két rétegben jól fed, hamar szárad, fényesre. Én olyan sütőtök színűnek mondanám, bár mindenki másnak látja. Ahogy a képeket válogattam azt éreztem, hogy ez a szín annyira csúnya számomra, hogy már szép  :)







ez a kép árnyékban készült



Winstonia 201-es lemez egyik mintáját használtam. A nyomdázáshoz eddig használt fedőlakkom (Rimmel 3D Plumping) kissé meghúzta a mintát, amit nagyon sajnálok, de már nem volt energiám újra készíteni a manikűrt. :) 

Nektek tetszik ez a lakk, megvennétek? 

10 megjegyzés:

  1. Én a mustárra asszociáltam... amúgy imádom a mustárt! :) Virslievésnél azért figyelni kell hova harapsz ebben a maniban ;) Amúgy tök jó ezzel a nyomdával :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem a mustárt, de a sütőtököt jobban :) Talán megszokható ez a szín valami fekete mintával.

      Törlés
  2. hm,izgalmas szín,feketével nagyon jó páros :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is rögtön a mustár jutott az eszembe :) Kár, hogy nem igazán szeretem a sárga színt körmökön, még csak most barátkozom vele pedig amúgy meg tetszik :D

    weareakillingteam.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is furának látom ezzel a színnel a körmeim, de elviselhető. Kezdem megkedvelni :)

      Törlés
  4. Mustár szín ahogy előttem szólók is már mondták, gyönyörű és ez a minta áá, nagyon csodás manikűr lett!! ez a kedvencem tőled :)

    VálaszTörlés
  5. Különleges a szín , nekem is a mustár jutott az eszembe.
    Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  6. nekem nagyon tetszik ez a szín.olyna mint a szahara homokján a napfény.
    nagyon érdekes,tényleg szép különleges.

    VálaszTörlés
  7. nekem is a mustár ugrott be rögtön. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!