2015. január 6., kedd

ManiCute - Téli táj


Sziasztok!

Eljött az új év és a ManiCute csoport ebben az esztendőben is folytatja eddig tevékenységét, miszerint két hetente egy témát dolgoz fel, manikűr formájában. A mai téma a téli táj, teljesen aktuális, végre vannak fehér foltok, vagyis volt egy kis havazás :) 


Nekem nagyon egy koncepcióra járt az agyam, nem igazán tudtam elrugaszkodni eredeti ötletemtől. Kékes holo alapra nyomdáztam fákat  és házat ábrázoló motívumot. Nekem tetszett, pláne napfényben. Tudom, nem egy látványos megoldás, de szerettem volna egy egyszerű manikűrt.
BM-407-es lemez volt most a középpontban. 

 első verzió


második verzió (csak fák) 

harmadik verzió (matt) a kedvencem 



Pupa 033 kék holo
Lovely Snow Dust
Moyra 03 fehér
L'oreal 858 Ocean Porcelaine matt verzió alapja halványkék
Essence 03 As Long as You Love Me szürke
Miss Sporty 080 fekete
Manhattan Matt Top Coat


és egy ráadás kép a télies rózsámról :) 




15 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a manik, az első kép a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. ahw de szuper *-* az összes verzió tetszik, nem is tudom eldönteni, hogy melyik a kedvencem

    VálaszTörlés
  3. az első verzió zseniálisan szép :O

    VálaszTörlés
  4. Még hogy nem látványos!? Dehogyisnem! :) Csodaszép alapszín és nagyon hangulatos minta! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! A házikós minta a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
  6. Csodásak lettek, az első a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű mindegyik, nekem az első a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  8. nagyon jó mind, a harmadik tetszik a legjobban. :)

    VálaszTörlés
  9. csodásak :) első a kedvencem! a harmadik olyan, mint egy festmény *.*

    VálaszTörlés
  10. Az első verzióval bérfestést vállalsz? :D
    Bevállalnám ám! :D :D

    VálaszTörlés
  11. Az első verzió szuper lett! :)

    VálaszTörlés
  12. Úúúú, mind annyira szép!! Nem is tudom eldönteni, hogy melyik a kedvencem... Az összeset elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  13. Ez gyönyörű, hogy lenne már egyszerű?? A matt manikűr nekem annyira más hatású, mintha nem is ugyanaz a mani lenne, 3 az 1-ben :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!