2015. július 15., szerda

2015 Summer Nail Art Challenge - Flamingo Nails


Sziasztok!

Angel kihívásában ma a flamingókat mutatjuk meg a körmeinken. Elég nehéz elképzelni, hogy ilyen körmeim legyenek a hétköznapokon, de valamilyen extra alkalomra bevállalható. Sokat nem szövegelek, alap Moyra Bubble Gum kollekcióból Tutti Frutti két körmömön, a másik kettőn színátmenet van, (ami elég halványka lett),de szintén  a Bubble Gum kollekcióból használtam lakkokat erre a célra.


Nyomdázólakkok: MdU Mexican Pink, BPS zöld (legutóbb kaptam a csomagban, én nem kértem, mert van zöld nyomdalakkom)
DRK Nails XL Designer 1 palettáját használtam még. 







15 megjegyzés:

  1. wow ez csodaszép lett!!!!! ez a kedvencem!

    VálaszTörlés
  2. Csodás lett, nem találok szavakat! :)

    VálaszTörlés
  3. Eszméletlen gyönyörű lett! *-*

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon jó lett! Azt hiszem, a mostani forduló egyik naaagy kedvence! *.*

    VálaszTörlés
  5. Szép lett nagyon a manikűröd. :)

    VálaszTörlés
  6. K. jó lett... Eddig ez a kedvencem tőled!:)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett, pedig nem egyszerű téma:)

    VálaszTörlés
  8. Imádom ezt a manit, annyira szépségesen színes! :))

    VálaszTörlés
  9. Hú de ledöbbentem, a rövid szöveg után, ahogy megláttam, gyönyörű!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szuper lett! Nagyon kreatív. :)

    VálaszTörlés
  11. Úristen, gyönyörű! Nagyon mozgalmas kis tájkép lett! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!