2015. október 9., péntek

Essence The Darks - Indigo to go


Sziasztok!

Végre erőt vettem magamon, legyőzve a lustaságomat, megmutatok egy nagyon szép kék lakkot. A bolti polcokon álló üvegen egyáltalán nem látszott, hogy milyen szépséget rejt, de felkenve, főleg napfényben gyönyörűséges. Persze csak annak, aki kedveli a körmein a kék színeket. 



Természetes fényben látható, hogy van egy lilás árnyalat is ebben a lakkban, de sajnos ez felkenve már eltűnik. Két rétegben használtam, hamar megszáradt. 







7 megjegyzés:

  1. Igazi mélykék, nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, ez csodálatos! Szemeztem vele én is a boltban, de úgy éreztem, hogy kisértetiesen hasonlít egy már meglévő Essence darabomhoz az egyik vámpíros szériából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egyből az a lakk ugrott be... :D Pedig meg sincs nekem. Emlékszem azzal is meddig szemeztem... :D Szépséges kék lakkocska. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép őszi-téli lakk :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a lakk, mintha belülről izzana :)

    VálaszTörlés
  5. Kék imádó vagyok, és ez valami csodálatos *.* Sokszor csalódtam már az Essence lakkokban, viszont ez nagyon szépséges, és úgy érzem, hogy kell nekem, holott már sok sok kék lakkom van :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!