2015. október 26., hétfő

ManiCute - Születésnap


Sziasztok!

2013 októberben indult a ManiCute csoport két hetente jelentkező tevékenysége, mely mindig más témát dolgozott fel, természetesen manikűrben kivitelezve. Az első téma a Haloween volt. Én csak később csatlakoztam a csoporthoz, emlékszem mekkora boldogságot okozott ez nekem és megtiszteltetésnek vettem, hogy felkértek az alkotásra. 
Mai témánk aktuálisan a születésnap. 
Valami nagyon szuper manikűrt szerettem volna, mert azért mégis csak szülinapról van szó. A "hyperszuper" manikűr felejtős, csak egy egyszerűt sikerült összedobni. 


Sajnos a szöveges minta nem fért a körmömre, úgy ahogy szerettem volna. Először arra gondoltam, hogy kihagyom ezt a fordulót, de aztán bevállaltam, hogy ez a manikűr ugyan nem lett a legjobb, de mégis megmutatom. 

Lessétek meg a lányok szülinapi körmeit is!

9 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!