2016. október 12., szerda

Teszt: Harunouta lemezek I.



Sziasztok!

Hoztam egy adag nyomdalemezt, melyeket kipróbáltam. Semmi különlegeset nem tudok elmondani, dettó mint a Born Pretty paletták. Összesen 12 lemezt kaptam a csomagban, mindegyik nagyon jól szuperált gyengébb minőségű nyomdalakkal és átlátszófejes nyomdapárnával is. 
Nem mindegyik lemezzel készítettem manikűrt, szimplán csak lusta voltam. 

Mikor megláttam ezt a tojásos lemezt, úgy éreztem nagyon kell nekem...most már annyira nem érzem ezt.



Nyári minták, jövőre is jó lesz.



Szintén nyárra való motívumok, de használtam őszi manikűrhöz is.




Ugyancsak trópusi jellegű minták.



Még mindig trópusi jelleg dominál a mintáknál. 




Folyt. köv.

ITT még több lemez található, jelenleg akció is van.

Ha a teljes összeg több mint 1000 JPY , akkor a kóddal (ANDM100kedvezmény is kapható. 




2 megjegyzés:

  1. De szépek a manikűrök!! Főleg a zöld alapúak. Hát a tojásos vicces, de most képzeld el, hogy munkában megbámulják :D

    VálaszTörlés
  2. Csudijó lett mindegyik, a narancssárga virágos a kedvencem. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!