2016. október 2., vasárnap

Harunouta teszt: stamper és lemeztisztító


Sziasztok!

Harunouta webshop küldött néhány terméket még szeptember elején. Sajnos elég kevés  szabadidőm van, ezért kicsit csúszik a bejegyzések megírása.
2000 JPY értékben választhattam, szerintem sok dolog belefért a csomagba:12 db lemez, stamper és a nyomdalemez tisztító eszköz.

Először ezt a hasznos lemeztisztító eszközt mutatom meg. Végre nem megy tönkre a lakkozásom a jobb kezemen sem, mikor a balra nyomdázok. Általában mindig ráragadt a körmömre egy-két szösz, ami elcsúfította az egész lakkozást, Persze használhattam volna esetleg csipeszt, vagy egyéb tárgyat, de mindig akkor jutott eszembe, mikor már végeztem.
Talán egy rotring ceruzához tudnám hasonlítani, külsőre, működésre. A kis karmok elég erős anyagból készültek, de hajlítani nem próbáltam.







Vattakoronggal is jól használható.


ITT elérhető ez a tisztító eszköz.


3,6x2,2 cm-es, hatalmas nyomdafej



Három különböző átlátszó fej. Balra egy egyszerű ebay-es, a középső az eredeti clearjelly fej, jobbra pedig ez a hatalmas. Az én körmeimre bőven elég a két kisebb is. Próbálgattam ezt a nagyot, hogy őszinte legyek, nálam annyira nem nyerő. Hiába veszi fel jól a mintát, számomra kicsit nehézkes a használata. Egy másik rossz tulajdonság szerintem az, ha jobban rányomom a körmömre, akkor elmozdul a fej, belecsúszik a tartóba.


Szép, virágos lehúzó, én kicsit vastagnak érzem. Ritkán, de használom.


A mintát szépen felveszi, de nem tökéletesen.




ITT megrendelhető.

Ha a teljes összeg több mint 1000 JPY akkor a kóddal (ANDM100kedvezmény is kapható. 

Ha a kódot már 5-ször használták, akkor még további akciót, játékot is biztosítanak az instagramon.

A lemezek tesztelése folyamatban van, illetve már csak a bejegyzések megírására kellene rávenni magam. :)

3 megjegyzés:

  1. Jó kis minták. Van kétféle átlátszó nyomdám is, puha is, de még ki sem tudtam próbálni, nálam is az az egy óra hiányzik otthon, amikor tudnék szöszmötölni a lakkokkal.
    Ritkán szöszös a manim, inkább az a baj, hogy belenyúlok, de jó ez a csipesz :)

    VálaszTörlés
  2. A nyomdalemez tisztító eszközt nagyon hasznosnak találom és hamarosan le is fogom rendelni. Most hallok elösször a Harunouta weboldalról. Utána fogok nézni.

    VálaszTörlés
  3. A márka lemezeit ismerem és szeretem őket, jó minőség. Sajnos, én az összes átlátszó fejjel hasonlóan állok: nem tudom velük tökéletesen felvenni a mintát. Azért nem adom fel, lehet csak másabb a technikája, mint a többinek......

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!