2016. október 23., vasárnap

S-he lakkok vegyesen


Sziasztok!

Most megint egy újabb adag S-he lakkot mutatok meg, szám szerint hetet. Az első képen csak öt látható, de tovább pörgetve az oldalt, lesz még kettő.
Az első mindjárt egy barnás metálos lakk,  még a perfect metallics kollekció egyik tagja, 135-os számmal. Ugyanazt lehet elmondani, mint a korábban mutatott S-he lakkokról. Két rétegben jól fed, az ecsete nekem megfelelő, néhány képen látható is a forma.


Ennél a manikűrnél volt alaplakk



Perfect Nude kollekció egyik tagja, szám szerint 060. Nem tudom miért vettem meg, nem igazán használok ilyen színeket. Meglepő módon elég volt két réteget felkennem, hogy jó fedést kapjak. Hosszabb körmöknél ez természetesen változhat. 





Ennek a mustár sárga színnek örülök a legjobban, ami a 6060-as számot viseli. Ilyen árnyalat még nincs a sok-sok lakkom közt. Nem is nagyon tudtam fényképezni, a képeken valahogy nem kaptam vissza azt a színt, amit én láttam.



380-as: Kék glitteres, inkább fedőlakk. Másra számítottam, mikor megvettem, valószínű, hogy sokat nem használom. 





Sötétkék szín, 390-es szám. Nagyon szépnek tűnik üvegben, sőt még az ecsetes képen is, de már a körmeimen nem láttam ezt a szépséget.  Egy egyszerű sötétkék lakknak látszott. Egy csúnya tulajdonsága van, hogy kicsit színezi a körmöt alaplakk nélkül, szóval óvatosan vele, ha valaki nem szereti a hulla színű körmöket.




Két kis apróság a márkán belül, quick'n crazy megkülönböztető jelzést viselik. Ezek csak 6 ml lakkot tartalmaznak, szintén szögletes üvegben,mint a nagyobb társai. Úgy gondolom egy-egy színből néha elég is ennyi. Elsőre a lila és sárgás arany színt vettem meg. Utóbbit azért, mert azt hittem jó lesz nyomdázni...de nem lett jó. Ezekről nem tudok rosszat mondani, az ecset kissé kerekített, két réteg bőven elég volt az én körmeimre. 


730-as sárgás-arany...kinek mi :)




660-as számot viselő lila lakk, ugyanazt tudom elmondani,mint a többiről. Két rétegben használtam, szerintem nagyon kellemes árnyalat, könnyű vele lakkozni. 



Egy időre ennyi a S-he lakkokról. :) 


9 megjegyzés:

  1. Azt a mustársárgát már kinéztem magamnak Instagramon valakinél! Alig várom, hogy hazamenjek és megkaparintsam! :):):)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem azt mindenképp érdemes beszerezni :)

      Törlés
  2. Nálam is a mustárszín jött be, igazi őszi szépség!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Önmagában kicsit furának érzem a körmeimen, de mintával kombinálva nagyon jó lehet. Sőt, jól illik más színű lakkokhoz is, úgy vettem észre.

      Törlés
  3. De szép ez a lila manikűr, van vagy 6 db ilyen lakkom :) A crazy lakkokból a zöldet vettem meg, bár megjegyeztem magamnak, hogy szerintem ezek is eléggé megszokott színek, semmi őrültség nincs bennük.

    A mustársárga megvan és a múltkori bejegyzésed hatására a bordó fémeset is megvettem, arany indákat fogok rányomdázni. A sárgára meg valami pulcsimintát.

    A fémes lakkokat swatch nélkül nem is érdemes megvenni, teljesen egyforma szürkének látszik mind a drogériában, pedig hurcoltam őket az ablakhoz, de csak a posztod után mertem vásárolni belőlük. Köszi :)

    A sötétkékre kíváncsi vagyok, nekem tetszik ecseten a szín. A csillámos meg jó lesz ám téli manikűrnél!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha már valamit segíthettem a vásárlásban is :) egyébként én is mindig cipelem a lakkokat, még a Müllerben is. Hihetetlen, hogy abban a megvilágításban minden szépnek látszik :D

      A csillámossal igazad lehet lehet, rákentem a kékre is tény, hogy szépen csillogott, hópelyhes mintával tökéletes lehetne...

      Törlés
  4. Jaj, az a mustársárga lakk nagyon tetszik nekem is! :)
    Nézegettem az üzletben, de nem mertem megvenni, mert van egy hasonló színem és csak ősszel viselném...
    AZ utolsó manikűrt milyen lemezzel készítetted? MoYou?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nagyon sok nail arthoz keresett szín, ez a mustársárga...legalábbis nálam :)

      Trend Hunter 02 lemezen van ez a minta, sokan nagynak mondják a mintákat, de lehet trükközni :) Féltem én is, mert nekem nincsenek hosszú és széles körmeim, de eddig még jól működött.

      Törlés
  5. A glamout napokon nagyon szemeztem pár árnyalattal, főleg a mustár sárgával, de végül nem vettem meg. Inkább vettem a leselejtezett régi lakkokból féláron. :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!