2017. augusztus 21., hétfő

Manikűrvadász - 34. forduló



Sziasztok!

Manikűrvadásztunk, 34. alkalommal. Ez alkalommal Manna volt a szervező háziasszony, a játék kitalálója viszont Bella volt 2013-ban.




A sorsoláson most nem Ágnes lett a párom, hanem Dóra. Nem a blogon levő manikűrök közül válogattam, hanem az instagram felületéről, ITT. Nagyon szép alkotásai vannak, ráadásul a körme is hosszabb és más formájú, mint az enyém, ezért nem volt olyan egyszerű a választás. Nagyon tetszett a közelmúltban készült manikűrje, akkor döntöttem el, hogy ezt fogom elkészíteni. 

https://www.instagram.com/p/BXx7U9FFyOR/?taken-by=doorathea










9 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon cuki, és nagyon mutatós :) Imádom *-*

    VálaszTörlés
  2. Csatkakozom, sztem is szuper, nekem kerek körmön jobban is tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper ez a manikűr, jól sikerült! (-: Köszönöm az említést, hát igen, jó pár alkalommal engem kaptál! :D

    VálaszTörlés
  4. úristen, annyira hasonlít, hogy konkrétan vissza kellett pörgetnem, hogy hol kezdődik a tiéd és melyik az eredeti :O :D fantasztikus lett!

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is csodás választás és rekreáció lett! :)

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik nagyon tetszik, jól mutat ez a minta minden formájú körmön!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!