2017. július 23., vasárnap

AVON Satin Matte kollekció



Sziasztok!

Tudom, sokan nem kedvelik az Avon lakkokat, de én régóta és elég nagy mennyiséget  felhalmoztam az évek során és azt kell mondanom, hogy rengeteget fejlődött a minőség. 


Egy új kollekciót dobtak ki, mely Satin Matte néven fut. A színekben nincs semmi különleges, van már és biztosan lesz is ugyanilyen színű lakkunk, legfeljebb nem mattra szárad. Szaténos matt hatású lesz a  manikűrünk teljes száradás után. Nem vagyok oda a matt lakkokért, de ezekben van valami érdekes, mert száradás után is csillog, pláne napfénynél. Fényképeken sajnos ez nem látszik. 
(Egy lakk még hiányzik a kollekcióból, de nem sokáig.)

Nagyon hamar száradnak és elég jól bírták a mosogatást is, pedig még alaplakkot sem használtam. Meg sem kopott a körömvég, nem pattogott fel. Azért ez elég kellemes csalódás számomra, mert van olyan több ezer forintos lakkom, ami 24 órát nem bír a körmeimen kopás nélkül.

A külsőről nem szeretnék írni sokat, fekete dobozban van mindegyik, mint ahogy megszoktuk. A külső nem változott, maximum az üvegeken szereplő szöveg más,mint a régebbi Avon lakkoknál.


Miss Drama

Az első szín a Miss Drama. Piros, de fellelhetők benn kékes részecskék is... Már egy rétegben is egész jól fed, de azért inkább két rétegben lesz igazán szép. Szerencsére a köröm egyenetlenségét annyira nem emeli ki egyik lakk sem, a képeken csak a pirosnál és a sötét lilánál fedeztem fel a középső ujjamon levő csíkot. 



Disco Diva 

Ezüst, imádom. Nagyon tetszett a körmeimen. Szintén két réteget kentem fel.




Leading Lady

Nagyon szép árnyalat, talán  kicsit hígabb nekem a többinél, de azért nem volt nehéz kezelni ezt a lakkot sem.





Hail To The Queen

 A legsötétebb árnyalat, két réteget használtam ebből is. Talán itt látható legjobban, hogy alaplakk nélkül a köröm hibái jobban felfedezhetők.




Electric Dancer

Rózsaszín árnyalat, még ez is tetszik önmagában is, pedig én nem rajongok az ilyen színekért. Szintén két réteg kellett ebből is. 






Amint meglesz a hatodik árnyalat is, akkor frissítem a bejegyzést. 

Szerintem nail art alapnak is nagyon jók ezek a lakkok, akciósan még pár napig megrendelhetők. 






4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek, egytől egyig. :)

    VálaszTörlés
  2. én a leading ladyt és a hatodik hiányzó Pampered Princess-t vettem meg, de ahogy nézem a fotókon, egyelőre nem tűnik nagyon különbözőnek az electric dancer-től. szerintem szép ez a finish, már csak a matt finis tartósságára vagyok kíváncsi, mert a moyra matt lakkjai pl. általában kifényesednek pár nap után :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a lakkok! Én is nagyon szeretem az AVON lakkjait, van olyanom is tőlük, ami már 8-9 éves, de még mindig semmi baja... :D

    VálaszTörlés
  4. Ezek annyira nem tetszenek, főleg, hogy fedőlakk nélkül rólam minden aznap kopik. Most vettem még egy Avon lakkot, hátha tényleg javultak. Vannak jó színeik, találtam közeli tanácsadónőt, biztos elcsábulok 1-2-re és objektívabb véleményem lesz, mert amit legutóbb vettem sok év kihagyás után az új gél verzióból, az nem jött be.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!