2017. szeptember 11., hétfő

Born Pretty teszt



 Sziasztok!

Sajnos nálam elég lassan készülnek a  termék tesztek, vagy inkább csak a szöveg megírása. Már korábban kipróbáltam (júniusban) minden érkezett terméket, de mindig elmaradtam a bejegyzéssel. Aztán augusztus elején erőt vettem magamon és a képeket kiválogattam, feltettem, de betűk még mindig nem voltak... Mennyivel egyszerűbb posztolni az instagramon...

❀❀❀❀


BORN PRETTY Chameleon Cloud Paillette Nail Flakies Powder Irregular Nail Sequins Flakes


 #4 számút kértem. Sok mindent nem tudok erről a cuccról írni, én személy szerint nem szívesen használok ilyen "pelyhes" valamiket.... Pedig ebből még mindig könnyebb kimosakodni, mint a krómporból. 

Fekete alapra ecsettel vittem fel kevéske mennyiséget, fényes és matt verzióban is mutatós lehet annak, aki szereti az ilyen körmöket. 



  
Stamping Guide

No, ezzel az eszközzel sem kerültem barátságba, pedig a "csöpögős" minta miatt voltak terveim. Túl nagyok a minták az én körmeimre, de lehet csak nem jó palettát választottam. Ennek ellenére azért voltak próbálkozásaim, papíron egész jól ment, szerintem. 




Természetesen kértem nyomdalemezeket is (gondolom már senkinek sem újak az alábbiak)

BP-L070 nyomdalemez , melyen geometrikus minták vannak,  ITT elérhető a webshopban





Többféle mintát tartalmazó lemez BP-L071, ITT elérhető. Mindkét lemez teljesen jó minőségű, bátran ajánlom.





Magical Series 

Lyphard Melody 

Sokan nem kedvelik a multikróm, vagy kaméleon lakkokat, de nekem nagyon tetszenek.  Magical series egyik érdekes színekben játszó lakkját választottam tesztelésre. Azóta már vettem többet is ebből a kollekcióból. 9 ml-t tartalmaz az üveg, önmagában használva is fedőképes, de fekete alapra kenve, mintha szebb lenne a színváltós hatás, no meg persze a lakkréteg szám sem elhanyagolható, gyorsabb a száradás is, stb. 

Hol a lilás, pinkes színe volt erősebb, hol az olajzöldes árnyalata. Tartósságról nem tudok nyilatkozni, mert még mindig nem viselek hosszabb távon egy lakkot, vagy manikűrt. 








Kódot használva kedvezmény kapható a nem akciós termékekre. 








2 megjegyzés:

  1. BP-L071 lemezzel alkotott tribal körmöd valami álomszép! *.* lementettem!

    VálaszTörlés
  2. Szépek a manik! Főleg a kék Avon lakkos tetszik!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!