2018. november 10., szombat

Born Pretty lakkok (teszt)




Sziasztok!

Nagyon rossz bejegyzés, tesztíró lettem, de muszáj összekapni magam, mert már úton a következő csomag is. 


Még szeptember végén kaptam tesztelésre a képen látható két lakkot. 
A kék árnyalat gyönyörű, jó minőségű holografikus lakk. A másik kicsit csalódást okozott, hőre és UV-re színt váltó lakk. A képeken sokkal szebb volt, mint amit kaptam. 

A kékről nem is írok sokat, helyes kis üvegben, csak 6 ml lakk van. Két réteget kentem fel, a második inkább csak biztonsági réteg volt. Hamar meg is száradt és valóban ragyogó lakk, akár napfénynél, akár lámpafényénél is. Aki szereti a kék színt, annak érdemes akciósan beszerezni ezt az árnyalatot. 
Az alábbi linken elérhető.

Color: BP-RR07 Blue Love  








A következő lakk kicsit kifogott rajtam. Természetesen ilyenkor  törtek le a körmeim, mikor szükség lett volna hosszabbra, hogy a színváltás jobban látható legyen. No, mindegy. Teszteltem a lakkot, úgy ahogy. Először is, legalább három réteg kell, de még így is látszott a körömvég. Én valahogy nem érzékeltem azt a négy árnyalatot, amit ígértek, vagy láttam a leírásban. A lényeg, hogy hidegre olyan kis halvány, sápadt rózsaszínes-lilás színe van. Napfénynél erősebb pinkre vált...aztán ennyi, legalábbis nálam. Pár szó az eltávolításról. A hülye lány nem olvasta el a kiválasztásnál, hogy ez lehúzható. Igyekeztem a nagyon frankó körömlakk lemosóval leszedni, de az istenért nem mozdult. Olyan ideg lettem, hogy legszívesebben földhöz vágtam volna a lakkos üveget. 😀 Kapott még esélyt, felkentem ismét hetek múlva és láss csodát, remekül lehúztam a körömről 😃

Az alábbi linken elérhető, ha valaki mégis nagyon vágyna rá 


                                                Color: BP-CE08 Shallow Love










Nem életem legjobb választása volt ez a lakk, de egynek elmegy...

A kódomat használva  ANDX31 10% kedvezmény kapható, ami sajnos csak a teljes áras termékekre alkalmazható, a szállítás ingyenes





1 megjegyzés:

  1. A kék lakk tényleg nagyon szép! (-: Nekem abból a sorozatból a lila van meg, a Dream Fairy, egyszerűen csodás! A másik lakk..... Tényleg nem néz ki túl jónak, a manikűrök tetzsenek vele. (-: Nekem egy piros van ilyen lehúzós, még nem próbáltam, de az állaga alapján eléggé félek tőle..

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!