2015. július 20., hétfő

Manikűrvadász 18. forduló



Sziasztok!
Már a 18. Manikűrvadászathoz érkeztünk, melynek a háziasszonya Nikki



Ebben a fordulóban Adél lett a párom, akitől vadászhattam. (Legalábbis remélem, hogy nem néztem el a kiírást). Egy waterfall technikával készült manikűrt választottam, mert tetszik ez  a díszítési forma. Egyszerű, de látványos dolgokat lehet kihozni belőle. 


Próbáltam hasonló színeknél maradni, mint Adél, de én a végén nem használtam a DL fedőlakkot.

Az én verzióm: 


Essence wid white ways
Picture Polish Lakodom
OPI Embrace the Gray
China Glaze Red-Y To Rave
China Glaze Glow With The Flow
Lovely Baltic Sand Nr.8..





18 megjegyzés:

  1. Nagyon mutatós lett! Tetszik, hogy használtál textured lakkot is! :)

    VálaszTörlés
  2. Olyan jól mutat a Baltic Sand ebben a mintában!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színvilág, tetszik hogy használtál, Baltic Sand lakkot is! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép! :) Annyi helyen látom már ezt a fajta díszítést, hogy igazán ideje lenne már nekem is kipróbálni! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó lett! Nekem igazán tetszik! :3

    VálaszTörlés
  6. Szépséges mani lett *o* Gyönyörű lett a water fall,nagyon természetes hatást kelt. :)

    VálaszTörlés
  7. Szépséges! Nagyon tetszenek ezek a lágy színek az enyhe csillogással! :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon tetszik, bár meglepődtem a színvilágon :)

    VálaszTörlés
  9. Szuperek lettek a színek! *.*.

    VálaszTörlés
  10. Nagyon mutatós, igazi nyári manikűr :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszenek a nyárias színeid. :)

    VálaszTörlés
  12. nagyon nagyon jól néz ki a manikűröd! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!