2018. december 20., csütörtök

Manikűrvadász 40. forduló



Sziasztok!

Korábban kedvenc kihívásom volt a Manikűrvadász, úgyhogy örülök, hogy nem került feledésbe ez a játék.  Aki elindította évekkel ezelőtt, Bella volt, nála minden infó, szabályzat megtalálható. 

Mostani forduló háziasszonya Elza, aki kisorsolta a párokat - kitől vadásszunk manikűrt. 

A párom Ajna lett, instagramon böngésztem az alkotásai között. 
A alábbi manikűrt gondoltam újra és egyben próbáltam ünnepi hangulatúvá tenni. 




AinaP (@pintusek) által megosztott bejegyzés,


Íme az én kivitelezésem. Tudom, nem nagyon hasonlít az eredetire, de talán azért felismerhető a koncepció.  Masura mágneses lakkokat használtam. Sajnos a mágnes effekt nem igazán érvényesült a matricás megoldás során. 







2 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon szép lett a Te verziód is, én felismerem benne az eredetit. (-:

    VálaszTörlés
  2. Felfedezhetőek benne az eredetiből részletek, de így igazán Andis. Szép lett!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!