2018. április 3., kedd

Born Pretty Store teszt - II.



Sziasztok!

Újabb adag kipróbált Born Pretty dolgokat mutatok. Kb. két hónapja írom a bejegyzést, de csak nem készül el😉



Először is kettő, különböző színekben irizáló  körömdíszítő pehely érkezett hozzám.

http://www.bornprettystore.com/born-pretty-chameleon-holographic-flakes-powder-laser-nail-flakies-sequins-paillette-p-41516.html 

#2 - #6


Az alábbi képen még folyamatban volt a körmöm "kockásítása", van még javítani való... Fehér alapon nem igazán mutatósak ezek a pelyhek, vagy csak nem jól csináltam valamit, de nekem így nem nagyon nyerte el a tetszésem. 



Fekete, vagy itt jelenleg nagyon sötét szürke alapon (Moyra Lune) nagyon jól mutat, kifejezetten tetszett. 



Ezen a lemezen az esernyő minta tetszett meg. 












Nyomdalakk, ami nem aranyszínű, csak annak látszik. Itt alapnak használtam és arra nyomdáztam. 







Erről az utóbbiról majd valamikor máskor készül egy bejegyzés, mert semmi normális ötletem nincs.

A kódom (ANDX31) használatával 10 % kedvezmény kapható, nem akciós termékekre. A szállítás ingyenes. 




1 megjegyzés:

Köszönöm a kommentet!