2018. június 14., csütörtök

Beauty Bigbang teszt




Sziasztok!

Nagyon régen írtam már bejegyzést, ezután sem sűrűn fogok, hisz az instagramon sokkal egyszerűbben lehet megosztani a képeket. No és mivel nem szeretek sokat szövegelni, az a felület jobban tetszik manapság. Ezután itt inkább csak termék tesztekről írok, már ha kapok tesztelni valót. 



A közelmúltban megkeresett Maggie (Facebook Maggie), hogy szeretnék-e ingyenes termékeket kipróbálni.  Ki mondott volna erre nemet? Én sem. Választottam három lakkot és egy stampert, plusz kaptam még egy 10 % kedvezményre jogosító kódot is (MOMENT).


A lakkok tökéletesek, a holo az olyan "szemkiverős", de a thermal lakk is nagyon jó.  Nem is értem, hogy miért nyáron kattantam rá a termo lakkokra. 
A kis üvegekben 8 ml lakk van, sokkal kevesebbnek gondoltam. 
Két réteget használtam, gyönyörű kék lakk. A képeken nem látszik, hogy milyen szuper, ragyogó lakk.






Ugyanaz a szuper ragyogás, mint a kék színnél. Ezt a lilás-bogyós színt néha világosabbnak, néha sötétebbnek láttam, de mindenképp tetszetős. 
https://www.beautybigbang.com/products/8ml-dark-purple-holographic-nail-polish-laser-glitter-hologram-effect-nail-varnish SKU: J6414TM-5A










https://www.beautybigbang.com/products/9ml-purple-glitter-temperature-color-changing-thermal-nail-polish-for-manicure     SKU: J6428TM-7C

Két-három réteget alkalmaztam, hidegben a sötétebb árnyalata látható, melegre viszont világos színbe vált. Sajnos nekem nem elég hosszú a körmöm, hogy látványos legyen a termo effekt, de azért talán így is látható a lényeg. 












https://www.beautybigbang.com/products/2pcs-set-jelly-nail-art-stamping-metal-stamper-scraper-nail-seal-stamp-tool           SKU: J2914TM-1A


A nyomdapárna. Nem is tudom mit írjak itt, mert nálam az istenért nem akarja a mintát felvenni, még a legszuperebb lemezről sem. A legjobb nyomdalakkokat is próbáltam és nem jó. Egyelőre még próbálgatom, aztán talán később megírom az eredményt is. De elképzelhető, hogy valami hibás darabot fogtam ki...





Többször elővettem ezt a nyomdapárnát, de én nem tudtam vele szép mintát produkálni. Ez persze nem biztos, hogy a termék hibája, de nekem nem lett kedvencem, bevallom. 





Kaptam egy kisebb lehúzót is, ez egész jól használható.



Szóval a kedvezményre jogosító kód: MOMENT



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!