2013. szeptember 29., vasárnap

Jollie France Kék

Jollie France 35

Tegnap internet hiányában hirtelen nagyon sok szabadidőm lett, ezért ráértem lakkozni. Sokat festettem, sok kép is készült, de majd apránként adagolom, mert hét közben nincs időm új manikűrt készíteni. Max. akkor, ha nagyon kopott a lakkozásom. Sajnos legutóbb, az imádott OPI piros lakkom, már a második napon csúnya lett. Ugyanazt a fedőlakkot használtam,mint máskor és a többi lakkal azért elvoltam 5 napig. 
Na igen, minden nem lehet tökéletes...szép is és tartós is :) 

Ez a Jollie lakk egy fodrászkellékes boltban "kacsintott" rám. :) szeretem a kék színeket, minden árnyalatát. Arra már nem is emlékszem, hogy milyen színek voltak még. Régen, évekkel ezelőtt már volt Jollie lakkom, de akkor még nagyon büdösek voltak, sokat javultak mára. 
Az ára olcsó, a tartósságot nem tudom, mert kb fél óráig volt a körmeimen. :) 
















Nekem nagyon tetszik a színe, remélem másnak is :) Ebben a hideg, esős időben egész kellemes látvány. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!