2013. szeptember 19., csütörtök

Körömlakk eltávolítás

Körömlakk lemosás egy módja


Ebay-en vásároltam még néhány hete ezt az eszközt és napokban érkezett meg. Igazából fogalmam sincs, hogyan kell használni, de azért kipróbáltam :) Lehet, hogy más már ismeri, de talán akad olyan is, aki még nem...velem együtt :)















A csomagban 10 tartályka van, melyek szétszedhetők. 
Az én elgondolásom szerint a kis tartályba öntök  lakklemosót, majd beledugom a körmöm. Így tettem...kb egy percig hagytam ázni a lakkot, utána egy száraz vattakoronggal töröltem le  Meglepő módon egész jól eltávolította a zöld körömlakkom, amely a vattakorongos lemosáskor megfogja a bőröm is. Nagyon keveset kellett csak utána mosni és bőröm sem lett lakkos. Glitteres lakkal még nem próbáltam ki, de szerintem igazából annak az eltávolításánál lehet hasznos. Viszont, nem a legtakarékosabb megoldás, ha belegondolunk, hogy mind a 10 kis tartályba kell önteni lemosót. De biztosan erre is lehetne találni valami költség hatékony megoldást.  :)  

Úgyhogy, ha valakinek van jó ötlete, szívesen veszem.


1 megjegyzés:

  1. Hm... hát ez igazán érdeked megoldás. Én mondjuk félteném az ujjaim bőrét a felesleges körömlakktól.

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!