2013. szeptember 5., csütörtök

XL mintalemez U

Mintalemez U

Nagyon vártam ezt a lemezt, a múlt héten megérkezett. Ebay-en vettem, szinte csak véletlenül akadtam rá. Szép mintái vannak egytől-egyig. Attól féltem, hogy majd kicsik lesznek a motívumok a körmömre, de szerencsére nem így lett. Korábban, még a BPS-ról rendelt lemezekkel jártam meg. Olyan kicsik voltak a minták, hogy nem tudtam használni. Rövid és keskeny körműeknek valószínű, hogy jó lenne.

Visszatérve az U-ra, 1,7x2-2,2 cm-sek a minták. Még a hosszabb körmökre is passzolnak.









Néhány minta papíron, mert sehogy nem akart összejönni a lemez fotózása. :)




egy minta körmön is...


Eddigi kedvenc lemezem, jobb,mint a Moyou :) 
Várom még az úton levő lemezeket is...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm a kommentet!