2015. július 9., csütörtök

2015 Summer Nail Art Challenge Color Flowers - Nyár színei - Ibolya


Sziasztok!

Kicsi csúszásban vagyok a kihívásokat tekintve, de be kell vallanom, hogy lusta is voltam, hiányzott az ihlet, vagy inspiráció...ki hogy nevezi. 
Most viszont csak egy manikűrrel készültem két körmös kihívásra. 


Színes virágok és Ibolya a két téma. 
Nem tudom mennyire ibolya az Avon Violetta nevezetű lakkja, de én most ezt választottam alapnak. Aztán el kezdtem kutatni virág motívum után.
(lusta voltam festeni :)  ) Kerestem pár színesebb nyomdázólakkot (nem igaziak, lehettek volna élénkebbek is). Az alábbi manikűr jött össze. 




Avon Violetta
QA51 lemez
MdU 51Tulip, 66 Sunflower, 15 Mexican Pink
Essence fehér nyomdázólakk 








31 megjegyzés:

  1. Elképesztően tetszik :) Nagyon jók a színei is, meg a minta is, igazán találó :)

    VálaszTörlés
  2. beautiful
    newpost: http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/07/wedding-dresses-from-ladybridal.html

    VálaszTörlés
  3. Hu nálam ez telitalálat.
    Először is az Avon csodálatos,hihetelen szép színe van.A virágok csak fokozzák a hatást!!!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett! (Szeretnék kérdezni valamit,ami amúgy nem ehhez a témához kapcsolódik,de nagyon tanácstalan vagyok. Hogy tudtad (milyen menüpont vagy hol) átállítani,hogy a blogodon ne az egész bejegyzésed,hanem csak annak a képe és a címe jelenjen meg? Nem nagyon értek az ilyesmikhez,úgyhogy bocsánat a tudatlanságomért... :()

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézést, hogy nem válaszoltam időben :( Szerintem már megoldódott ez a probléma...

      Törlés
  5. Nagyon szép lett! :) Már alapból az Avon lakk gyönyörű.. *-*

    VálaszTörlés
  6. Hú nagyon szép ezekkel a színekkel, akár van ihlet, akár nincs, szépet alkottál!

    VálaszTörlés
  7. Jó ötlet volt összemixelni a két kihívást, tetszik a mani!!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép! Csodás ez a mély lila lakk! A virágok nekem nagyon tetszenek rajta,szerintem pont jó így!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon kis csinos lett. Cukik ezek a színes virágok. :3

    VálaszTörlés
  10. Nekem nagyon tetszik a végeredmény! :3

    VálaszTörlés
  11. Nagyon tetszik, nagyon szép:) de mi is ez a nyomdázó lakk? máe sokat hallottam róla, de hogyan kell használni és főleg hol lehet kapni?
    előre is köszönöm a segítő válaszokat:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat, hogy sokára válaszolok, de sajnos dolgoztam. Szóval a nyomdázólakkok kissé sűrűbb állagúak, mint a sima körömlakkok. Általában jobban pigmentáltak is. Kaphatóak a Müllerben Essence fehér és fekete, nem rossz, de nem is olyan jók. A nailland webshopban elérhetők MdU nyomdalakkok, szerintem nagyon jó minőségűek, több színben kapható, viszont iszonyat büdösek. :) De ebben változóak a vélemények. Aztán a holland Dashica webshopban is kaphatók szintén jó minőségű nyomdázásra alkalmas lakkok.

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm, bár újabb kérdés, hogy lehet a nailland webshopban és a holland Dashica webshopban vásárolni?

      Valamint hogyan kell a nyomdázó lakkot használni?

      Ugyanúgy ecsettel felvinni, mint a hagyomásos lakkot?

      Könnyen kisímul a minta, vagy igazgatni kell?

      Törlés
    3. A nailland webshopos vásárláshoz regisztrálni kell, utána szinte mindent megtalálsz ott, amit csak szeretnél a körömdíszítéshez. Mert maga a nyomdázólakk kevés. Speciális technika, szükség van hozzá gravírozott lemezre, melyen a minták találhatók, amit aztán a körömre lehet illeszteni. Ezen kívül kell még nyomdázópárna is, amivel a mintát felvesszük a lemezről. Én azt javaslom, hogy a youtube-n beírod, hogy stamping nail art és akkor látnod fogod, hogy nem olyan bonyolult, csak leírni nehéz :)

      Törlés
  12. Senkinek nincs ötlete, javaslata?:(

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!