2015. július 29., szerda

2015 Summer Nail Art Challenge - Summer mix and match nails


Sziasztok!

Erről a "mix and match nails" témáról igazából semmi nem jut eszembe, tulajdonképpen nem is nagyon tudom mit takar konkrétan. Mindegy, nagy hirtelen összedobtam ezt a manikűrt. 


Fehér alapra nyomdáztam  OPI Taupe Less Beach lakkal, BP-L003 paletta egyik mintáját, majd erre került egy napraforgószerű water decals matrica.



Valószínű nem úgy sikerült, mint azt a téma elvárta volna, de ez van :)

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik. :) Ez a virág nagyon szép. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép manikűr lett!:) A mix and match téma igazából arról szól,hogy minden körmödön más szín,minta vagy más más technikával készült a manikűr. Magyarul olyan egyvelegféle.:) De annyira szép ez a mani,hogy nem baj,ha nem tudtad mit is takar.:)

    VálaszTörlés
  3. Téma ide-téma oda, ez a mani szuper lett. :)
    Nekem alkotói válságom van, már egy hete semmi kedvem alkotni, csak egyszínűek a körmeim :(

    VálaszTörlés
  4. Osztom a véleményem Szilvivel :) Annyira szép lett,elegáns és kifinomult!

    VálaszTörlés
  5. Ez gyönyörű lett! Nem is érdekel, hogy milyen témára csináltad, annyira szép, csak gyönyörködöm benne. :))

    VálaszTörlés
  6. Nekem nagyon tetszik :) És a színe is nyárias,na meg a minta is :D

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!