2015. július 18., szombat

Colors by Llarowe - Annie



Sziasztok!

A sok csillogó, holo, stb. körömlakk elárasztotta a mániásokat (engem is), épp ezért egy "krémes" lakkot is választottam legutóbbi Nailland vásárlásom során. Jelenleg már nincs raktáron náluk. Kicsit féltem, hogy egy nem éppen különleges lakkot veszek sok pénzért (na jó, volt kedvezményem is).
12 ml-t tartalmaz az üvegecske, az ecsete is egész jó. Két rétegben kellett használni, elég hamar száradt, pedig nem sajnáltam a második rétegnél az anyagot. Nem tudom, a hőségnek mennyi szerepe van a száradási időben...
Érdekes szín, mert hol kékebbnek, hol pedig zöldesebbnek mutatja magát. 












Kapott egy kis mintát is, BM-509.

Azt hiszem nem bántam meg, hogy megvettem, mert bármely évszakban simán használható. Bár, én nem évszakfüggően használom a színeket, hanem ahogy a hangulat adja, vagy épp valami inspiráció. 


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, főleg mintával. Néha én is besokallok a sok különleges finishtől, akkor egyszerű manit csinálok.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csodás a lakk!! Imádom ezeket az árnyalatokat mostanság, főleg barna bőrhöz jól mutat! Én nekem is mindig hangulatom adja meg, hogy milyen színű manikűröm legyen! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik ez a lakk, én is meg akartam venni, de sajnos tényleg nem volt készleten.Szuperül áll Rajtad, és a nyomdázással még jobb!

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!