2015. július 7., kedd

Catrice All You Need Is Pink


Sziasztok!

Napok óta vár ez a bejegyzés arra, hogy a szöveget is megírjam. Lusta vagyok, nem tagadom, ezt a hőséget elég nehezen viselem én is. Még a kihívásokra sem alkottam semmit, mert a lakkozás inkább rásül a körmeimre, mint száradna... :) 


Visszatérve a címadó lakkra, meg akartam szabadulni tőle. Fel is tettem az eladók közé, de mivel rákattantam a Picture Polish Sizzle lakkjára, azt gondoltam ez majd jó lesz helyettesíteni. Tudom, a fanatikusok azt mondják, de ez még sem ugyanaz, mint PP lakkot viselni...én meg azt mondom, kinek mi...kinek a pap, kinek a papné, vagy lánya. (Sizzle is csak egy napig lenne rajtam, nem hetekig, akkor meg oly mindegy milyen márkát kenek) 

Nagyon szép árnyalatú rózsaszín lakk ez a Catrice, kifejezetten tetszik nekem is. Két rétegben remekül fed. Nagyon apró, csak napsütésben látható hologlitterek (vagy mi?) is rejtőznek az üvegben. Ezt én még tuningoltam a Snow Maiden lakkal is.  (már majdnem Sizzle, csak lehetne kicsit neonosabb)


BPL-024 palettán látható ez a minta, szerintem tökéletes erre a lakkra. Így már nem is annyira szolíd. 
A nyomdázólakk Dashica fekeke, ami sajnos elfogyott. Bepróbálkoztam MdU feketével, de valami iszonyat büdös. Az Essence fekete lakkot csak végszükség esetében használok. Ma kipróbáltam a Lora sima fekete lakkot nyomdázáshoz, azt kell mondjam tökéletes. (Korábban már olvastam valahol ezt, de nem hittem el, addig míg nem próbáltam). 
Nem büdi, jól pigmentált, nem halványan adja vissza a mintát, olcsó, jobb, mint az Essence...szerintem. Még jó, hogy pár napja rendeltem meg két üveg Dashica fekete nyomdázó lakkot. :) Nincs az a mennyiség, amit ne tudnék elhasználni. 





Azért a sok kép, mert nagyon tetszett :) 



16 megjegyzés:

  1. Nekem is nagyon tetszik, remek manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi a Lora lakkot a feketét kipróbálom nyomdázáshoz! Szép a lemez és a manikűr is nagyon tetszik! Mdu 23 barna lakk is büdös! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem minden MdU lakk ilyen erős szagú...

      Törlés
  3. So elegant and romantic! I love this look <3

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gyönyörű manikűr lett :) Én mindig a fekete Lora lakkomat használom nyomdázáshoz,mert az essence nekem nem akar normálisan feljönni :/ a speciális nyomda lakkokig meg nem jutottam el sose,mert végül mindig a rászánt pénzt lemezekre "herdálom" el... :D
    Jut eszembe a lemezről,nagyon jó mintát választottál. Szépséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nem tudom miért nem próbáltam eddig a Lora lakkokat nyomdázáshoz, pedig már régebben olvastam róla, hogy a fekete jól bevált.

      Törlés
  5. Olyan szép ez a Catrice lakk, már régóta meg akarom venni, de mindig csak az üres helyét találom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép árnyalat, pedig én nem vagyok oda a rózsaszínért. :)

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, különleges ez a Catrice lakk. :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű lett! A márka szerintem sem számít. :)

    VálaszTörlés
  8. De szép lakk, nagyon jó a mani a nyomdázással :) Én Moyra fekete lakkal szoktam nyomdázni, de elég ritka, hogy feketével nyomdázok, többnyire fekete holot használok. Az MdU tényleg nagyon büdös, még másnap is szaglik a kidobott vattapamacs a kukában, amivel a lemezt tisztítom meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam én is a Moyrat, de ez a Lora pigmentáltabb szerintem, feketébb :)

      Törlés
  9. Cuki kis rózsaszín. :) És a minta is szupi, nekem is megvan ez a lemez. :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a kommentet!