2013. október 29., kedd

A England Dragon

A England Dragon

Egy új szerelem...naná, hogy ez a körömlakk! Imádom, első látásra. 
Történetéről nem írok, ezt már sokan megtették helyettem, előttem. 
 Ez ideig első, de nem utolsó a England lakkom. www.atoutscharme.com oldalról rendeltem akciósan, 7 nap alatt megérkezett. Igaz, a postaköltség drága volt. 

Gyönyörű szín, fény, egy réteg, holo hatás, hamar szárad, tökéletes...mi kell még? Még több A England lakk :) Van még pár a kívánságlistámon. 













Akár mennyire is szerettem volna, nem lettek jók a képek...  Talán majd lesz még igazi napos idő. 

Van már, vagy esetleg lesz A England lakkod?




4 megjegyzés:

  1. Jaaaj O.O De nagy vágyam egy ilyen, nem sokára megyek Naillandbe, meg akarom állni hogy vegyek ilyen lakkot :D Nagyon jól mutat rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) élőben azért sokkal szebb ám,mint a képeken. Irigyellek a Nailandos utadért :) Úgy sem bírod ki, hogy ne vegyél ilyen márkájú lakkot :D

      Törlés
  2. ez az egyik legjobb választás volt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, én is így érzem...és ez csak a kezdet :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!