2013. október 26., szombat

Oriflame Palládium körömlakk

Oriflame Power Shine Palládium körömlakk



Mi is az a Palládium?

Nagyon ritka nemesfém, 30-szor ritkább, mint az arany.

A palládiumot William Hyde Wollaston 1803-ban találta fel a nyers platinában. A palládium elnevezést a Pallas kisbolygó után kapta, melyet 1802. március 28-án fedeztek fel. 

A palládium ezüstfehér színű, jól megmunkálható fém; a platinafémek közé tartozik, úgy mint a ruténium, ródium, irídium, ozmium és a platina.

A palládiumot nagyra becsülik a nagyszerű ezüst-fehér felületéért, melyet tükörfényesre lehet csiszolni.




Összetevők listája:

ETHYL ACETATE, BUTYL ACETATE, NITROCELLULOSE, ADIPIC ACID/NEOPENTYL GLYCOL/ TRIMELLITIC ANHYDRIDE COPOLYMER, ACETYL TRIBUTYL CITRATE, ISOPROPYL ALCOHOL, STEARALKONIUM HECTORITE, SUCROSE ACETATE ISOBUTYRATE, MICA, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, PENTAERYTHRITYL TETRAISOSTEARATE, PALLADIUM, SILICA, TIN OXIDE, CI 15850, CI 77266, CI 77891, CI 77510, CI 15880, CI 77000


Az Oriflame hologramos körömlakkjaiból 2-öt vettem meg az 5 elérhető színből. Először is a kíváncsiság hajtott, hogy vajon mit alkottak. 
Az üveg formás, nem feltűnő, 5 ml lakkot tartalmaz, ami elég kevés az áráért. A színek szépnek tűnnek az üvegben. Alapként az Avon nálam jól bevált lakkját használtam, aztán erre kentem fel az Oriflamet. Egy rétegben tökéletesen fed. de a képekhez két réteget használtam. Hm, hát nem estem hasra a holo hatástól, pedig ragyogó napfényben fotóztam. :) 











az alábbiak vakus képek



itt a középső és a kisujjamra Color Club holo lakkot kentem, hogy érzékelni lehessen a különbséget



itt már napfényben újra





árnyékban 



Úgy érzem, sehogy nem sikerült előcsalogatnom az igazi hologramos hatást. Igazából szikrázó csillogás nélkül is kellemes színe van mindkettőnek...és mivel egy rétegben jól fed, alkalmas körömnyomdázáshoz is. Bevallom, a többi színt nem venném meg...bár, láttam mind, szépek, visszafogott, elegáns színek. 

Kicsit sok a kép, de próbáltam a legjobbat kihozni ezekből a lakkokból. :) 








2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, én balga meg nem rendeltem meg :( Na mindegy, azt hiszem a mostaniba is lehet kapni, biztos kipróbálok egyet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A rózsaszínűbb árnyalat biztosan tetszene neked :) Kipróbáltam összeset, (igaz, csak papíron), mert az egyik kolléganőm megvette mind az 5-öt. Elfogadnám mindegyik színt, valamire jó lenne :)

      Törlés

Köszönöm a kommentet!